Spring naar bijdragen

Forum In Een Nieuw Jasje


antarctica

Aanbevolen berichten

Tja, had ik eerst een mooie bewegende avatar hikerwalkinga.gifMaar nu sta ik stil...

 

We verzamelen zoveel mogelijk fouten en doen waar mogelijk aanpassingen. Lukt dat niet, bijv omdat het systeemfouten blijken te zijn, dan zetten we ze voor onderzoek door naar IPS. Gr, Geoman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ondervind wel wat problemen met de nieuwe editor.

 

1) de RETURN toets reageert niet altijd correct

2) wanneer ik op het icoontje van "Image", "Code" of "Quote" klik gebeurt er niks. Ter info: "Link" werkt wel prima.

3) wanneer ik in "Text Color" een andere kleur gekozen heb, is deze soms pas actief nadat ik een return gebruikt heb.

 

 

 

We verzamelen zoveel mogelijk fouten en doen waar mogelijk aanpassingen. Lukt dat niet, bijv omdat het systeemfouten blijken te zijn, dan zetten we ze voor onderzoek door naar IPS. Gr, Geoman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, ik hoorde gisterenavond dat het forum het weer deed. Was iemand in een GEEL autootje met het postuur van de Kerstman :xmas: .

Gelukkig hoef ik niet af te kicken......

Nu de berichten en de inhoud weer wat interessanter en dan kan dit toch wel een platform voor geocaching in Nederland zijn/blijven.

 

Enne, Geoman, leuk dat je in dit draadje reageert. Doe dat eens vaker in dit forum tenslotte is toch jou ding waar een hoop mensen plezier aan beleven.

Of maak een soort column op de homepage elke maand. Dan gaat e.e.a. weer wat meer leven en trekt het misschien weer wat meer (nieuwe) mensen.

Actuele updates en informatie zijn erg belangrijk wil je mensen blijven stimuleren.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg gisteren even 'een hik' toen ik zag dat mijn noodoplossing om het forum te lezen ook niet meer werkte. Werd dus vanmorgen aangenaam verrast door de neuwe website en de normale bereikbaarheid van het forum. Chapeau!

 

En al ben ik geen fanatieke reageerder op het forum en erger ik me best af en toe aan de toonzetting van het verloop van de berichten (waarom moet het vaak op de man worden gespeeld? ieder zijn meug en ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan! - Met een variant op de KNVB actie: 'zonder respect geen geocaching.......') toch heb ik in de loop van de tijd al veel nuttige, bruikbare tips gelezen, waarvoor ik mijn medegeocachers dank zeg.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen het ziet er mooi uit. Blijft het hierbij of komen er nog meer spectaculaire aanpassingen.

 

 

 

Er komen nog meer, welliswaar minder spectaculaire, aanpassingen voor wat betreft het forum. Het werk aan de nieuwe site gaat gewoon door. Gr, Geoman

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nu eigenlijk wel een beetje mis, nu het nieuwe forum er is, is:....... geposte waardering voor het werk van Geoman en 't Hopbelletje (en de anderen die aan deze vernieuwing van het forum hebben bijgedragen) door al die "negativisten" van de laatste tijd.

Geoman en 't Hopbelletje hebben iedere keer gezegd dat er achter de schermen hard werd gewerkt aan deze update, maar werden vaak niet geloofd of gewoonweg tegengesproken. :bangin:

Kom op "negatieve" posters, laat nu eens zien dat je niet alleen negatieve opbouwende kritiek hebt, maar óók groot genoeg bent om hen de waardering te geven die ze verdienen.

Van mij in ieder geval een dikke pluim! :clap:

bewerkt door Bob'ke
  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond mijn wantrouwen volkomen terecht. Dat het forum nu weer werkt is mooi. Er zijn zelfs een aantal verbeteringen. Ook is er een mobiele versie: fijn! Ben benieuwd of het blijft werken...

 

edit: letter vergeten

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nu eigenlijk wel een beetje mis, nu het nieuwe forum er is, is:....... geposte waardering voor het werk van Geoman en 't Hopbelletje (en de anderen die aan deze vernieuwing van het forum hebben bijgedragen) door al die "negativisten" van de laatste tijd.

Geoman en 't Hopbelletje hebben iedere keer gezegd dat er achter de schermen hard werd gewerkt aan deze update, maar werden vaak niet geloofd of gewoonweg tegengesproken. :bangin:

Kom op "negatieve" posters, laat nu eens zien dat je niet alleen negatieve opbouwende kritiek hebt, maar óók groot genoeg bent om hen de waardering te geven die ze verdienen.

Van mij in ieder geval een dikke pluim! :clap:

Hoi Bobke,

 

Kijk eens bij postje nummer 13......Geoman heeft de eerste veren al ontvangen hoor. :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...