Spring naar bijdragen

Forum In Een Nieuw Jasje


antarctica

Aanbevolen berichten

Vandaag zie ik het nieuwe jasje van het forum; geen kleren van de keizer, maar een elegant maatkostuum.

Wel hangt er hier en daar een knoopje los en zit de voering wat scheef.

 

Allereerst valt me op dat, hoewel ik aan het einde van elke zin, een enter geef, alle zinnen achter elkaar door geplaatst worden.

 

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De RSS feed "Geostream" doet het nog net als vroeger, alleen updates als er een nieuw draadje wordt gestart. Ik gebruikte ook de RSS feed "Geocaching.nl Forum", die updates liet zien bij elke nieuwe post, ook in oudere draadjes. Dat laatste lijkt het nu niet meer te doen. De laatste update is van 6 december. Zou dat nog hersteld kunnen worden?

 

 

 

 

We verzamelen zoveel mogelijk fouten en doen waar mogelijk aanpassingen. Lukt dat niet, bijv omdat het systeemfouten blijken te zijn, dan zetten we ze voor onderzoek door naar IPS. Gr, Geoman

bewerkt door Geoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit had allemaal niet gehoeven. Ik vroeg alleen maar om die extra r te verwijderen uit mijn naam. Ik begrijp best dat dat drie weken werk is en dat de site daarvoor overhoop moet. Maar die drie weken zijn nu ruim om en bovendien is mijn ticket nu ook verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie positieve berichten!

Er is de afgelopen dagen heel wat energie in de upgrade gestoken door drie partijen. Oorzaak dat we de boel niet snel in de lucht hadden was o.a. een op onderdelen corrupte database.

Door het uitstekende werk van IPS en onze Host CloudVPS is alles uiteindelijk goedgekomen en kijken we tegen een fris forum aan.

De komende dagen zal er nog wat getweaked gaan worden.

O.a. zal de chatomgeving vernieuwd gaan worden en de layout worden aangepast aan de nieuwe site.

Tevens moet de Nederlandse taalmodule nog worden geïnstalleerd.

Kortom, missie geslaagd, op naar fase II !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een link naar het laatste ongelezen bericht, zoals we vroeger ook hadden, zou ook welkom zijn.

 

Werkt nog steeds maar zit een beetje verstopt...

 

1) Klik op "Bekijk nieuwe inhoud"

 

2) Selecteer "Content I have not read" of "New since my last visit"

 

3) Klik op t_unread.png (juist voor de naam van de topic)

 

4) Je gaat nu naar de eerste ongelezen post

 

 

 

We verzamelen zoveel mogelijk fouten en doen waar mogelijk aanpassingen. Lukt dat niet, bijv omdat het systeemfouten blijken te zijn, dan zetten we ze voor onderzoek door naar IPS. Gr, Geoman

bewerkt door Geoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...