de kikkers Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Goedemorgen allemaal, Mijn ontbijt bestaat vanmorgen uit een paar plakjes Kerststol en verse jus. TP: Senks voor de uitleg. Ik denk dat ik het bijna begin te snappen... Ja, ik denk dat we maar eens aan de vergadering moeten. Ik ken feesboekers óók van de X projecten. en het probleem een beetje is eigenlijk best wel een beetje dat we ook nog een cache hebben met de naam X. Welke beveiligingsmaatregelen denken we te gaan nemen...? Op dit moment loopt de koffie door, want het is al bijna koffietijd. Vanmorgen serveren we er naar keuze warme appeltaart, Kerststol met roomboter of een Kerstkransje bij. Mooie dag maken
mamazillah27 Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Morge allemaal, Ontbijt smaakte heerlijk Kikker, dankjewel! Heeft iemand zijn kerstcache al in de mailbox ontvangen? Ik nog niet en ben zo nieuwsgierig!! Ben benieuwd wanneer ik hem krijg!!
de kikkers Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Zil: Su-per spannend dit. Wachten op DE Kerstcache. Zullen we de tijd een beetje inkorten bij een lekker bakkie koffie? (Stam)gasten: de koffie is klaar!
Pa en Ma Beer Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Zil: Su-per spannend dit. Wachten op DE Kerstcache. Zullen we de tijd een beetje inkorten bij een lekker bakkie koffie? (Stam)gasten: de koffie is klaar! Doe ons maar 2 koffie met koek. Wij zitten ook op een mailtje te wachten. We zijn benieuwd
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Als ik vandaag de cache niet krijg, trek ik me terug.
Pa en Ma Beer Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Als ik vandaag de cache niet krijg, trek ik me terug. Ga je dan niks verstoppen of niet zoeken
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) Hmmmm....15 teams hebben de boel nog niet op orde, en 13 afhakers. Het word de cacheman knap lastig gemaakt op deze manier... 19 december 2012 bewerkt door de-fam
de kikkers Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) Cacheman en elven: het café wil jullie graag een glaasje melk aanbieden in deze drukke tijd. Wij wensen jullie deze maand óók een beetje plezier toe, voordat jullie riching het noorden reizen... Succes gewenst van uit het café. 19 december 2012 bewerkt door de kikkers
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Als ik vandaag de cache niet krijg, trek ik me terug. Ga je dan niks verstoppen of niet zoeken Dat moet ik nog even met mezelf overleggen.
mamazillah27 Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Geef je dat dan wel voor de 24ste door Od Ik ga weer verder met rennen en vliegen! Hoop dat ik vanavond even lekker aan de bar kan blijven hangen!
de kikkers Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Succes met het ren- en vliegwerk Zil Ik stop voor dit moment juist met aan de bar hangen. Ik ga juf Annelieke assisteren bij de Kerstmarkt van haar school... Tot later
Pa en Ma Beer Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Hoe kan dat nou ,maar 2 personen in het cafe
regenboog2 Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) De laatste loodjes voor Kerst misschien?? We kunnen al vast verse koffie klaarzetten, thee in verschillende smaakjes, warme choco en een grote schaal met koekjes. Het haardvuur aan en een kaarsje op tafel, dan komen er straks vast wel wat meer (stam)gasten. 19 december 2012 bewerkt door regenboog2
de kikkers Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) Dankjewel Regenboog Echt lekker zo'n warm onthaal. Ik neem een choco een paar koekjes, en plof neer bij de open haard. Super! Het was gaaf de Kerstmarkt, maar wat een heksenketel. Ik heb nu alleen nog zin in een goed gesprek! Wie wéét er nog een leuk onderwerp? 19 december 2012 bewerkt door de kikkers
Tovenaartje Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Doe mij maar een lekker kopje muntthee.
Aanbevolen berichten