Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb even naar het weerbericht gekeken! Ik begrijp nu waarom Od het café op tijd wilde sluiten. In het grootste gedeelte van het land is het spiegelglad. Gasten doe vooral voorzichtig buiten!

Voor straks lekker slapen gaan en daarna gezond weer op :thumbup:

 

Gelukkig lijken de vooruitzichten voor woensdag gunstig :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dus nieuwe apparaten in het café, vaatwasser, koelkast en vriezer.

 

Ik word niet snel boos, maar dat ding met sproeiarmen is de vaatwasser, dus wat doen die bitterballen in het bestekmandje? En waarom ligt de koelkast vol met vuile borden? Durft de dader zich te melden?

 

Trouwens ook nog zes nieuwe stoelen voor de stamtafel vervoerd in mijn bolide. Met zoveel stoelen leek ik wel een buschauffeur.

 

Ik word niet snel boos, maar waar blijven de Veluwenaren die meedoen aan de kerstcache van de Cacheman? Eventueel wil ik wel een mysterie maken, waarbij ik de oplossing en de eindcoördinaten geef. Dit heeft overigens niets te maken met het feit dat ik mij vandaag bussiechauffeur voelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk om je ademhalingoefeningetjes Od. Tel langzaam af van tien, negen, acht, zeven, zes, vijf, vier, drie, twee. één... Doe daarna 100 diepe kniebuigingen. Strek de armen en steek ze in de lucht. Herhaal deze oefening dertig keer...

 

Daarna is het tijd voor je slaapmutsje...en word je niet meer boos...toch? :unsure:

 

Senks voor de vaatwasser en de nieuwe stoelen voor aan de stamtafel, die hadden we nodig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dus nieuwe apparaten in het café, vaatwasser, koelkast en vriezer.

 

Ik word niet snel boos, maar dat ding met sproeiarmen is de vaatwasser, dus wat doen die bitterballen in het bestekmandje? En waarom ligt de koelkast vol met vuile borden? Durft de dader zich te melden?

 

 

Dat ding met die sproeiarmen is dus inderdaad niet de nieuwe douche? Maar goed dat ik een zandbadje genomen heb. Hoe doe jij dat trouwens, neem jij een oliebad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk om je ademhalingoefeningetjes Od. Tel langzaam af van tien, negen, acht, zeven, zes, vijf, vier, drie, twee. één... Doe daarna 100 diepe kniebuigingen. Strek de armen en steek ze in de lucht. Herhaal deze oefening dertig keer...

 

Daarna is het tijd voor je slaapmutsje...en word je niet meer boos...toch? :unsure:

 

Senks voor de vaatwasser en de nieuwe stoelen voor aan de stamtafel, die hadden we nodig :)

 

Ik kan wel tot tien tellen, maar niet terug. Kniebuigingen wordt helemaal moelijk, want mijn knieschijven krijgen volgende week een 10.000 km beurt.

 

Dat ding met die sproeiarmen is dus inderdaad niet de nieuwe douche? Maar goed dat ik een zandbadje genomen heb. Hoe doe jij dat trouwens, neem jij een oliebad?

 

Voor jou maak ik een uitzondering, jij mag douchen in de vaatwasser. Je kunt kiezen: 60 of 75 graden, 1 uur of 3 uren.

 

Inderdaad, ik neem een oliebad met heerlijke badolie. Vandaag kies ik voor lavendel.

 

Moment, ik laat alvast het bad vollopen.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Voor jou maak ik een uitzondering, jij mag douchen in de vaatwasser. Je kunt kiezen: 60 of 75 graden, 1 uur of 3 uren.

 

Soms denk ik wel eens dat je nog moet wennen aan een rijmelende winterkoning in het café.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glibberen naar huis, bad nemen en weer terug glibberen naar het café alwaar ik een winterkoning ontmoet die zegt dat ik misschien nog moet wennen aan zijn rijmelarij. En dat vat ik dan even niet. Aan weinig hoef ik te wennen en allerminst aan artistieke mensen. Ik zie een dichter, fotograaf, iemand die woord en beeld kan vormen tot gevoel.

 

En ik glij weer terug naar huis en hoop dat ik er niet aan voorbij glij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even thuis, lekker warm op de bank. Heb een heuse ijsbaan voor de deur.

 

De www glasvezeldraadjes lijken ook wel glad. Moest een minuut wachten vóór de reply verwerkt was. :huh:

 

 

Dat ziet er leuk uit: zo traag dat de tweede reply er automatisch bij gezet is!!

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...