Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waarschijnlijk! Maar twee mannen (een kikker en een kikkervis) kijken zeer bedenkelijk nu! Er mist een seriële poort, en de hebben ze nodig zeggen ze...

USB naar seriele poort converter aanschaffen.

 

Goede morgen allemaal,

 

Ha lekker een ontbijtje met vers vliegensap? Pilletjes die ik moet slikken, smaken nu gelijk naar smarties. Dankjewel :yes:

 

Thex: Senks voor de tip van de USB! We gaan er vanmiddag direct achter aan. (op dit moment zijn de winkels nog gesloten) Maar het is nu gisteravond niet gelukt om te doen, wat we wilden doen :crybaby:

Ben je de hele dag telefonisch bereikbaar voor oplossingen van moeilijke vragen?

 

Fijne dag maken. Misschien ben ik vandaag minder aanwezig in het cafe, mar ik denk aan jullie! Tot later.

 

Gisteravond kreeg ik nog een spontaan telefoontje van Team Ienniemieni. Woensdag 12-12-12 mag ik van 8.30 uur op dit team rekenen!

bewerkt door de kikkers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé hé, de update van het forum lijkt zijn beslag te hebben gehad. Jammer dat er geen aankondiging is geweest, maar laten we hopen dat er nog een kleine uitleg volgt van wat is gebeurd - en misschien wel meer kan. Visueel ziet het er in ieder geval wat strakker uit.

 

12-12-12 heb ik in ieder geval in de pocket door een locale cache te doen.

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wouw ik heb 2 waarshuwingspunten van team-jemar uit 2008. Das al 4 jaar oud. Bijna rijp zal ik maar zegge :clap:



Hoeveel heb jij er ant. Als ik iemand goed begrepen heb kun je tot 10 punten gaan (is mijn conclusie).

 

 



Vrouwe Helmine, en de Piggy's hebben samengebald om mijn karma puntjes van 52 terug te brengen tot 32. Bezin me op wraak nu ik alleen maar kan liken.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...