Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Thex: Kikker met het meeste verstand loopt nu net met de hond buiten :yes: Ik heb hem even gebeld! Hij gaat het straks proberen. Maar ik moest je alvast hartstikke bedanken, zei hij.

 

Is er al verse koffie? Ik heb géén tijd om zelf dat bakkie te zetten :yes: We zijn nu echt wel de hele dag bezig met 12-12-12 :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Regenboog :thumbup: Lekker zo'n bakkie koffie!

 

(stam)gasten: jullie gaan me vast niet geloven...Maar ik heb vandaag een slaapmutsje gemaakt :yes: Eén van jullie kán dinsdag bij de brievenbus gaan wachten! Ik hoop alleen niet dat partner jaloers van aard is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G'navond saâm!

Vandaag weer een hoofdstukje aan de Schat van de Zuyderzee toegevoegd. De regen en de wind hielden de dreuzels binnen zo ik kon lekker doorwerken. Ik hoop de schat binnenkort binnen te halen. Als niemand mij voor is geweest. Eindelijk cashen na twee weken cachen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie logjes Died! Ik kijk uit naar de eindlog!

 

En meer ervaren cachers komen ook wel eens een paar keer terug... Ik en de miss piggys hebben ook een aantal pogingen gedaan om de hunt fir red oktober te vinden... :blush:

Zelfs Barny vond de logjes mooi! Ach ja, als ik over mijn mislukkingen schrijf dan ontbreekt het me nooit aan materiaal :rolleyes:

bewerkt door Dierderikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...