Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Wat is er mis met sneeuwcachen? Cachen doe je toch altijd buiten?

Misschien ligt er 12-12-12 óók wel sneeuw! Moeten we dan binnen spelen als er sneeuw ligt?

 

Niks mis mee, maar Barny is bang dat hufters zijn caches vernielen. Volgens hem zijn er maar weinig fatsoenlijke cachers, misschien is hij wel de enige. Vrij vertaald, sorry Barny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Died, ik hoop nu maar dat de ene Died reageert en niet de andere :yes: ik heb zojuist je schrijverijtjes gelezen :yes: Wat een leuke dagen heb je gehad, en wat een mooie foto's heb je maakt. Echt super deze sneeuwdag :thumbup:en alle dagen daarvoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker ik zal de koeken niet vergeten hoor! Zit alleen met argusogen naar het weerbericht te kijken. Vrienden van ons zijn een paar jaar geleden erg ongelukkig van de weg geraakt met sneeuw, wat dan wel gelukkig goed agliep, maar heb niet zo'n behoefte om zelf zoiets uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop ook echt dat er minimaal sneeuw ligt, Jie. Anders moeten de Kikkers koffie met een mariabiscuitje serveren! Of nog erger :bag: Koffie zónder koek!

Maar nu even zonder gekheid: Ik denk dat er behoorlijk wat afberichen zullen komen bij sneeuwval, en dát zou jammer zijn :crybaby:

 

Je bent vast niet de enige die de weersverwachtingen voor aanstaande woensdag aan het bekijken bent...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...