Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Maar ik heb nu even geen Mapsource en printer.

Is nu dus niet zo handig. Bovendien hebben jullie daar volgens mij best lang over gedaan. :rolleyes:

Maar woensdag ga ik weer. Dus misschien dat het dan gaat lukken.

 

Ik ga nu voor de struikelstenen.

En social media en misschien nog een paar tradi's (heb lauw water en weerdsluis in de gps staan).

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Lekker een Iers ontbijtje :yes: Dat we dat zomaar bij een afwasmachine extra geleverd krijgen :thumbup:

Helmine: ik kan natuurlijk dingen verkeerd begrijpen, maar zei Od niet dat we nooit meer aan de knoppen van de afwasmachine hoefden te zitten, omdat de kabouters dat deden?

Een ontploffing kán natuurlijk altijd gebeuren, maar op de afwasmachine lijkt me voorlopig minimaal :thumbup:

Of heb ik het misschien toch verkeerd begrepen Od?

 

Kikker heb ik naar buiten gejaagd. Hij is bij een CITO de kust winterklaar aan het maken.

En ik verdedig het fort :yes: Stamgasten Er is Iers ontbijt mét koffie!

Senks!

 

Mooie dag maken allemaal :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle dappere (stam)gasten, die vandaag, bij het geocachen, sneeuw, ijzel, kou én harde wind hebben getrotseerd: de warme soep staat klaar :yes: Dus wie trek heeft in iets warms, is van harte welkom!

 

Eet smakelijk alvast :eat: De open haard brandt al!

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me een héél goed plan om rond deze tijd de chips en borrelnootjes op tafel te zetten! Gelijk maar een paar bitterballetje in de frituur :thumbup: Dat heeft iedereen wel verdiend, na zo'n koude dag :thumbup:

Drankje erbij en de gezelligheid kan rond de open haard plaatsvinden!

 

CITO was leuk! Kikker komt razend enthousiast terug, mét een mooie coin. Het was héél gezellig en er is weer ouwerwets lekker bijgekletst. Jammer Tov dat het openbaar minder goed was vandaag. Je hebt iets supergezelligs gemist!

 

Organisatie van het Vlinder Event: Dankjulliewel :thumbup:

 

:beerchug:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh kikker, Died is toch het winterkoninkje en niet familie?

Of heb ik het nu weer helemaal verkeerd :blush:

 

En ik vind het ook jammer dat ik het CITO heb moeten missen, maar er komt er vast wel weer eens wat dichter in de buurt. :thumbup:

Het volgende event waarvoor ik me had aangemeld gaat ook al niet lukken. Eens kijken of er dit jaar nog een event in zit voor me.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is verse koffie :yes: En een nieuwe voorraad hete bitterballen, mét mosterd uit de molen!

 

Eummm. Tsjaa Tov, het gaat om familie :yes: Noem ik óók wel eens Died in familiekringen :yes: Bedoelde Helmine Koning Winter dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...