Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Od. Voor 12-12-12 én het volgende event mag je chef communicatie worden. Dan gaat het helemaal goedkomen :thumbup:

 

Ja: Hooning :lol1: Parkeerruimte ruim voldoende. Er is in de buurt een hotel met mega veel parkeerplekken. 90 deelnemers, ongeveer 45 autootjes. Ja dat moet voldoende zijn...

Ik neem aan dat de Helderse cachers allemaal op de fiets komen!

Mooi want ik kom met een GROTE auto :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen krijgt het café nieuwe apparaten. Ruim een half jaar gelambal heeft zijn sporen nagelaten. De afwasmachine wast niet meer af, de koelkast koelt niet meer en er is behoefte aan een vriezer om veel snacks in voorraad te kunnen hebben. Ben gelijk de boel maar aan het ontsmetten. Achter de koelkast lagen veel restanten van spareribs en achter de afwasmachine lagen groene bitterballen.

 

Ik ga weer even verder met soppen.

 

Oh, komt er nu een kerstboom te staan?

En een levende kerststal?

 

Yes! Ik heb al een cacheteam gecharterd dat de ouders van het kindeke willen spelen. En Thex, de-fam en Helmine willen de drie wijzen uit het westen wel spelen.

 

Nu ga ik echt verder met soppen.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOP man! Zo'n super schoon cafeetje! Ontzettend reuze bedankt :thumbup: Krijgen we nog instructie over het gebruik van de nieuwe apparaten?

 

Enne Od :lol1: Nu je gediplomeerd schoonmaker bent geworden, wéét ik nog wel een huisje voor je te vinden :yes:

 

Natuurlijk die Beerenburg is verdiend! Ik haal direct een glas voor je.

 

Tovenaartje: Je muntthee is klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk zeg, maar dat doe ik zelf. Het bericht van 00:22 van jesterdee even doorgestuurd aan een familielid dat ook graag wilde weten hoe het gisteren was gegaan.

 

Gebruiksaanwijzing voor de nieuwe apparaten heb je niet nodig. Alles wordt bediend door de kaboutertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertjes? Zitten we dan weer in een Ierse pub? :dribble:

 

Nou dan maar een Iers ontbijtje. Met heel veel sausages, bacon, scrumbled eggs, black and white pudding en nog veel meer. Ff kijken of ik de nieuwe oven aan het werk krijg zonder hem te laten ontploffen. :eek:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...