Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Succes Tov. Lekker hoor een auto met de weer :yes: Geen schade maken hoor!

 

Beer: Doe voorzichtig met de sneeuwschuiver! Eén pootje met een mankementje is meer dan genoeg :(

 

Ha die Zil :thumbup: Gezellie :kiss: Leef je nog na alle Sinterklaasdrukte? Als je zin hebt, dan willen we graag naar een 5 december verhaal luisteren :)

 

Lief Od! Ik wil ook graag iets drinken! Is er glühwein?

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve stamgasten! Moest even heel wat pagina's terug lezen..

 

Poeh, dat waren een paar megadrukke weken waarin ik overdag geen tijd en 's avonds geen energie meer had om achter de pc te kruipen.

 

Kikker, dankjewel voor de geweldige kaarten die je de kids hebt gestuurd!! Ze zijn er zo blij mee!! :hug: :hug: :hug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kids zijn mega verwend door de Sint!! Zo geweldig om die blije koppies te zien. Maar ook heel druk..dochterlief was de afgelopen weken zo druk! Ze liep alle dagen te stuiteren van opwinding en de hele dag door sinterklaasliedjes te zingen..

 

Zelf ben ik heel veel op school geweest met alle activiteiten voorbereiden, inkopen doen, versieren, schminken en nog veel meer. Maar het was erg leuk en gezellig allemaal!!!

Vanavond nog naar een voorstelling in de schouwburg geweest met de klas van de oudste. En nu ben ik MOE en heb ik een grieperig gevoel..Alsof mijn lichaam denkt, alle drukte is achter de rug, nu mag je even ziek worden :no::cry:

 

Hoe is het verder met jullie allemaal? Ook sinterklaas gevierd of zijn jullie meer van de kerst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt super geweldig Zil :yes: Sinterklaasfeest met zovéél kinderen!

 

Kikkers doen alles! Sinterklaasproject is afgerond. En ik ben vandaag zomaar moe en grieperig.

Kikkers zijn van 12-12-12. Dit project is in volle gang. Vanavond zijn de potjes en pannetjes geregeld :thumbup:

Kikkers zijn van de Kerst. Ik ben namelijk ook nog het crisescentrum van een grootscheeps Scoutingproject.

En dan heb ik ook zomaar nog mijn eigen grote levensproject, ook heel vermoeiend dat laatste ding. Verder gaat het oké :yes: Soms een beetje moe, that's all!

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, je bent er wel druk mee Kikker!! Wel goed aan jezelf blijven denken he! En jij dus ook al moe en grieperig? Bah, niets aan :thumbdown: Laat dat maar snel weer over zijn!

Maar wel erg leuk he al die organisatorische dingen. Vind ik ook zo leuk om te doen!

 

Ik hoop je morgen weer wat langer te spreken. Ik duik nu mijn bedje in en sta dan hopelijk morgen weer wat fitter op. Alvast slaaplekker!! :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend verdwaald op de begraafplaats, niet zo vreemd, alles was winters wit. Ter bewegwijzering bel ik met mijn smartfoon het crematorium. "Goedemorgen, met het ministerie van lopende zaken." Sorry, verkeerd (?) nummer geaaid. Met mijn eigen mobieltje hetzelfde nummer getoetst. "Goedemorgen, met het Heidehof, moge u rusten in vrede. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" Ik ben de weg kwijt, sta hier bij graf nummer 10.687 en ik wil naar het columbarium. "Rechtdoor, drie keer rechtsaf slaan en als dan puntje bij paaltje komt, dan bent u er. De erwtensoep staat klaar." Nieuwsgierig als ik ben, bel ik nog een keer hetzelfde nummer met mijn niet-zo-smartfoon. "Goedemorgen, met het ministerie van ongeoorloofde declaraties, waarmee kan ik u helpen sjoemelen?" Sorry, goede nummer geaaid, ik zal het niet meer doen.

 

De erwtensoep is lekker, groen als gras door de ruime hoeveelheid prei. Terugschuifelend over gladde paden naar de parkeerplaats met in de hand hetgeen waarvoor ik gekomen ben en tot overdenkels komend over de zin en onzin van het leven, begint mijn blaas zich te bemoeien met mijn vredige rust. Maar respect voor hen die er niet meer zijn, besluit ik niet een zerk uit te kiezen. In een hoekje van de parkeerplaats ontdoe ik een spar van zijn witte kleed.

 

De dag is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen cache vandaag. Geen sterren, al ben ik nog wel even geweest bij het Sterrenhofje, de begraafplaats voor kleine kinderen.

 

Sorry dat ik zo serieus ben, maar met een grap en een grol voel ik me er prima bij.

 

Is Helmine in de buurt? Ik lust wel een slaapmutsje en je hoeft hem niet voor me te breien hoor.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...