Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Klopt familie! Ik heb al sorry gezegd! Vermoeidheid denk ik. Tijd voor mijn vijvertje!

 

Familie :heart: ? Zou je mijn post in het andere draadje willen deleten? Mij lukt het niet! Ik vind het dáár niet op de juiste plek staan!

 

Nogmaals sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach kikker, je hebt wel reklame gemaakt voor het café!

 

Zullen we dat andere draadje adopteren en er een café van maken of een mortuarium.

 

Ik ga naar huis, er ligt een pak sneeuw, zal wel even duren voor ik thuis ben.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Doen jullie voorzichtig op weg naar het café? Als je er bent gaat het wel, ik heb het pad al sneeuwvrij gemaakt, de verwarming wat opgeschroefd en het ontbijt klaargezet. Er is koffie, thee en warme chocomelk. Lekker knapperige broodjes voor wie daar zin in heeft. lust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Doen jullie voorzichtig op weg naar het café? Als je er bent gaat het wel, ik heb het pad al sneeuwvrij gemaakt, de verwarming wat opgeschroefd en het ontbijt klaargezet. Er is koffie, thee en warme chocomelk. Lekker knapperige broodjes voor wie daar zin in heeft. lust.

 

Dankjewel Regenboog :thumbup: Goed dat het ontbijt al klaar staat :yes: Ik heb het nu echt te druk met 12-12-12! Wie verzorgt de lunch?

 

Senks! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Regenboog :thumbup: Goed dat het ontbijt al klaar staat :yes: Ik heb het nu echt te druk met 12-12-12! Wie verzorgt de lunch?

 

Senks! :yes:

 

 

Kan ik ook wel even doen, want vrije dag vandaag.

 

Ik zet heerlijke erwtensoep klaar, voor de liefhebbers roggebrood met spek erbij. Wie liever een worstenbroodje heeft kijkt in de oven.

Het was nog niet zo druk vandaag, dus er zijn ook nog van die knapperige broodjes genoeg (vandaag opeten, morgen zijn ze slap).

 

Warme drankjes staan klaar! Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...