Molletje77 Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Joepieeee! Goed zo Geocaching.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Ik heb ook een paar caches kunnen loggen intussen, maar nu lig ik er weer uit. Error nummer.... Het is tijd om te eten denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 We komen er aan..... ! Lekker! Laat die storing nog maar even voortduren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Nu is de verbinding weer perfect, even de laatste caches gelogd. (Jammer dat het zo'n eind weg is,Team Tabak, we hebben lekker gegeten) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wouterdick-jan Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Het is weer zo laat , geocaching .com is weer niet bereikbaar . Het is hopeloos , de kaart kun je ook niet altijd bekijken en als de kaart er wel is , staan er geen caches op . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat www.geocaching.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding. verder met geen enkele andere pagina een probleem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
highthorn Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Kan iemand mij helpen. Normaal gesproken kan ik als ik de kaart (die het bij mij wel goed doen) voor me heb en dan links op Pocket Query klik en vervolgens een PQ selecteer daarna de PQ op de kaart zien, maar nu blijft er maar een cirkeltje draaien alsof hij aan het zoeken is. En na een half uur nog geen PQ in de kaart. Heb dit al een aantal dagen. Ik heb geprobeerd een nieuwe PQ te maken en dat op preview krijg ik netjes de lijst en als ik Map this location klik ga ik wel naar de kaart, maar verder gebeurd er niets. Is er iets veranderd, Mis ik een update? Graag hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Je kunt i.i.g. kijken op het Groundspeak forum of er soortgelijke problemen worden gemeld. Hier bijvoorbeeld: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=311048&pid=5253308&st=50&&do=findComment&comment=5253308 Of kijk even bij een de andere topics in het forum; Bug reporting for Geocaching.com website. Soms worden daar ook oplossingen aangedragen of mededelingen gedaan en je kunt eventueel een eigen topic openen of bijdragen aan de meldingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Het is weeral zover ,er gaat niks open op de site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Het is weeral zover ,er gaat niks open op de site. Ik ondervind geen problemen. Alles werkt "normaal". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
STapvoorstap10 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ook wij zitten al enkele dagen met het probleem dat de gehele site goed werkt op het opzoeken van caches op de kaart na. Als je een plaatsnaam invoert laat hij wel de kaart van de plaats zien maar niet de cache-icoontjes. Zou het ook kunnen liggen aan mijn laptop? Zie graag reakties tegemoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) Ook wij zitten al enkele dagen met het probleem dat de gehele site goed werkt op het opzoeken van caches op de kaart na. Als je een plaatsnaam invoert laat hij wel de kaart van de plaats zien maar niet de cache-icoontjes. Zou het ook kunnen liggen aan mijn laptop? Zie graag reakties tegemoet! Het probleem is gekend bij Groundspeak en zal bij de volgende update van de site opgelost worden, nu woensdag. This has already been reported and is due to an IE-specific JavaScript error. It will be fixed in our next site release, currently scheduled for this coming Wednesday. link 27 mei 2013 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
STapvoorstap10 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Bedankt voor de snelle reaktie en kan ik mijn pogingen stoppen. Het geeft je zo'n ongemakkelijk gevoel als je je grootste hobbysite niet goed werkt! We wachten graag even af Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) Ik ben benieuwd waarom ik er dan met mijn chrome ook last van heb. ik wacht even netjes de woensdag af. 27 mei 2013 bewerkt door @Wilbertoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenvdberg Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Mag ik het even opnemen voor de beheerders van Geocaching.com, één van de drukst bezochte websites ter wereld? De site is bijna altijd online en maar zelden traag. Ik vind het best een knappe prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden