Spring naar bijdragen

Gestolen Garmin


campvache75

Aanbevolen berichten

Gisteren (17 januari 2012) Is mijn tas uit mijn auto gejat.

Ik kreeg net een telefoontje van de politie dat mijn tas is gevonden met alles erin, behalve mijn Garmin.

 

Mocht iemand een Gele Garmin Etrex Venture aangeboden krijgen in de omgeving Amersfoort/Leusden. Zou je mij dan alsjeblieft

een berichtje willen sturen? Er staan een aantal caches in en adh daarvan kan ik zien of het mijn Garmin is.

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tip, de meeste GPSsen kan je uitrusten met een beginschermpje zodat bij het aanzetten eerst even in beeld komt van wie het apparaat is. Dat kan natuurlijk eenvoudig gewijzigd worden, maar de dief in kwestie moet zich dat maar net bedenken/ weten hoe dat moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip, de meeste GPSsen kan je uitrusten met een beginschermpje zodat bij het aanzetten eerst even in beeld komt van wie het apparaat is. Dat kan natuurlijk eenvoudig gewijzigd worden, maar de dief in kwestie moet zich dat maar net bedenken/ weten hoe dat moet.

 

Kan je misschien uitleggen hoe je dat doet?

b.t.w. ik heb heb een dakota 20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip, de meeste GPSsen kan je uitrusten met een beginschermpje zodat bij het aanzetten eerst even in beeld komt van wie het apparaat is. Dat kan natuurlijk eenvoudig gewijzigd worden, maar de dief in kwestie moet zich dat maar net bedenken/ weten hoe dat moet.

 

Kan je misschien uitleggen hoe je dat doet?

b.t.w. ik heb heb een dakota 20

 

oei dat weet ik zo niet- ik heb een 60CSX- ergens in het menu met instellingen. Kijk anders even je handleiding er op na?

Of misschien weet iemand anders het voor de dakota.

 

Edit: bij de 60CSX is het menu/setup/welcome message.

 

Het zal vast iets soortgelijks zijn.

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tip: zet niet je adres daarin. Ben altijd bang voor het verliezen van bijvoorbeeld gps en sleutels tegelijk (bijvoorbeeld omdat ik die tijdens het zitten op een bankje even aan de kant leg) en als dan iemand die kwaad wil dat vindt is het wel erg makkelijk om in je huis "in te breken".

 

Maar op beginscherm hebben wij dus wel naam+e-mail+mobiel telefoonnummer staan, net als op alle usb-sticks overigens. Mochten we ze verliezen moet het voor iemand niet moeilijk zijn om ons terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tip: zet niet je adres daarin.

En zet je GPSr altijd een km voordat je thuis bent uit. En zorg er ook voor dat er geen waypoints met de naam Thuis, Home o.i.d. in staan. En wis ook altijd je laatst gevonden waypoint, zeker als dat je thuis adres is, zorg ook dat het archief van de routes geen route naar huis bevat.

 

Of: Ben niet bang en leef een stuk prettiger.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...