oliphientje Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Ik kom net terug van een nachtcache en lees dit topic. Zowiezo zijn 's nachts minder mensen op pad. Voor deze nachtcache heb je ook nog een licentie nodig. Dan weet je zeker dat je geen andere cachers tegen komt.
Sivota Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 een serie van 24 single caches. http://www.geocachin...aspx?wp=GC38B9T Als ik zo door het jaar ga cachen is het nooit zo erg. Maar nu met de feestdagen is het niet leuk meer. Terwijl het vorig jaar geen probleem was. Ik heb aan het eind van deze dag eens even geklikt op wat caches uit deze serie en eveneens op wat caches in een cirkel er omheen. De caches uit de serie zijn zo'n 20 keer gelogd de afgelopen dag, echter bijna alle caches eromheen slechts een enkele of een tweede maal en nog vaker helemaal niet. Mijn conclusie m.b.t. de vraag van de topicstarter: Er valt nog best zeer rustig te cachen... Doe je voordeel met de tips uit dit draadje en veel plezier
Indy & Jones Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Zuurtje en ik Antarctica Dat mocht Zuurtje willen
Fam Vogel Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Dus in 2012 wordt geocachen "vogelvrij"................? Antarctica Echt niet zoals ik al zei, het is eem leuke hobby.
Bloodwoosj Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Ik ben vandaag bij Roermond net over de grens gaan cachen. Het was een drukte vanjewelste. Voor mij liep een groep en achter mij liepen drie groepen. Zo hoeft het van mij niet meer. Ik ben maar omgekeerd. Bij de auto aangekomen liepen daar nog twee groepen rond. Een net klaar en de andere ging beginnen. Richting de Meinweg gereden maar daar was het ook stervens druk. Is het weer te zacht en wil iedereen gaan wandelen of zijn we gewoon met te velen? Vorig jaar met de kerstvakantie had ik het Reichwald zo goed als voor me alleen. Ging het maar regenen of vriezen. ...knip... Ik erger me ook wel eens aan de neiging van de Duitsers om cache series te maken die eigenlijk een multi cache zouden moeten zijn (zo ook deze) maar daar kan ik weinig aan veranderen en het is wel degelijk een mooi wandelgebied en de moeite waard. De Duitse cache reviewers zouden hier wat aan moeten doen. ...knip... Dat lijkt verdacht veel op verschuiven van verantwoordelijkheid. Reviewers doen gewoon hun werk, als een cache aan de voorwaarden voldoet wordt ie gepubliceerd, of het nou 15 trads op een ronde zijn of 1 multi. Daarnaast: je kunt er wel degelijk wat aan veranderen. De keuze wat te doen is namelijk aan jou zelf. Als je je eraan ergert dat ergens 15 trads liggen ipv één multi, dan doe je die 15 trads niet en kies je een stukje verderop voor een multi. Het is juist het feit dat cachers er als str***vliegen op af gaan als ergens een nieuw mini-powertrailtje wordt gelegd dat er voor zorgt dat ze gelegd blijven worden, immers er is zat vraag naar. En daar maak je jezelf mede schuldig aan, of je het nou leuk vindt of niet. Kortom, de keuze is aan jezelf. Je hoeft niet te doen wat al die anderen waar je je aan ergert ook doen. Greetz en een alvast gezond 2012, Bloodwoosj. 3
Broosha Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Het cachen had zijn piek al eind 2001 bereikt. We hadden vanaf toen nooit meer cachers toe moeten laten. Zonnig spoor Zuurtje Wel een beetje ruggegraat tonen dan he. Een beetje vent doet loopt principieel dan oom geen caches gelegd na die datum ( http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?tx=32bc9333-5e52-4957-b0f6-5a2c8fc7b257&ul=Zuurtje&sc=n ) TS geeft trouwens aan niet te kunne beoordelen of het alleen cachers waren of gewoon andere buiten genieters. De wereld wordt voller, de natuur neemt af. En dit soort belachelijk warme winters trekt eenmaal veel mensen naar buiten. Stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot de vakanties over zijn ben ik bang.
neus Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Snap dit niet hoor, kom eigenlijk nooit een ander cacher of cachers tegen!! Nu neem ik de regel "wees stiekum" misschien wel iets te serieus
De Oliva's Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 (bewerkt) Gisteren ben ik "de Maretak" gaan lopen, 12 kilometer stevig heuvelland. Schitterend en geen andere cacher gezien. Dus het is inderdaad maar net wat je uitzoekt.... Het is vast ook wel ergens mogelijk om in 12 kilometer een stuk of 30 micro's te scoren. Geef mij dan toch die multi van gisteren maar. Ieder wat wils, denk ik. Snap dit niet hoor, kom eigenlijk nooit een ander cacher of cachers tegen!! Nu neem ik de regel "wees stiekum" misschien wel iets te serieus Q: "hee ben jij soms ook geocacher" A: (*gooit snel GPS in de bosjes*)"nee hoe kom je erbij" Het kost je af en toe wat appatuur, maar stealth gegarandeerd 29 december 2011 bewerkt door De Oliva's
Le Comte Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Bij mooie multi's kom je zeer zelden andere cachers tegen. Daarbuiten is er geen sprake van een piek, maar van een diep en donker dal.
Blade21 Geplaatst 29 december 2011 Auteur Geplaatst 29 december 2011 Gisteren ben ik "de Maretak" gaan lopen, 12 kilometer stevig heuvelland. Schitterend en geen andere cacher gezien. Dus het is inderdaad maar net wat je uitzoekt.... Ik denk dat ik deze maar eens ga bekijken dan.
De Hammenaartjes Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Nog iemand zin in 100 micro's Rondje De Wieden met een bonus. 53 km lang. Zo is cachen idd niet leuk meer. Maar goed, voor elk wat wils. Doe mij maar een leuke multi van meer dan 5 km. En wie ben ik om zoiets te veroordelen.
mmjjt Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Nog iemand zin in 100 micro's Rondje De Wieden met een bonus. 53 km lang. Zo is cachen idd niet leuk meer. Maar goed, voor elk wat wils. Doe mij maar een leuke multi van meer dan 5 km. En wie ben ik om zoiets te veroordelen. Wat lang met de 161 mtr regel kan je toch met 17 Km klaar zijn
Track_leader Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 heeft cachen zijn piek bereikt.... misschien heeft klagen zijn piek bereikt...... iedereen doet en beleeft het cachen zoals hij/zij het zelf wil.... net voor de kerst zijn wij in Wilnis wezen cachen.. niemand gezien mooi weer , leuke caches, mooie polder ...... Alleen de plaatselijke snackbar was niet zo goed mensen als het jullie niet bevalt doe de caches dan niet, ga kijken of er andere leuke caches zijn, bv zoals hier al een paar keer is geopperd... ga een lange multi lopen. Maar blijkbaar gaat iedereen voor de score. Zelf hebben wij een 12km lange polderwandeling uitgezet... maar weining mensen die deze lopen..waarom??? Juist de afstand en het levert maar 1 puntje op na het loggen. triest toch? maar de mensen die hem wel lopen vinden de tocht mooi, hebben waardering voor de cache en malen niet om maar 1 puntje. Cachen zijn peik bereikt?? Ik denk het niet het is het verwachtings patroon van een ieder dat waarschijnlijk naar beneden moet worden bijgesteld jammer maar helaas. oja natuurlijk doen ook wij singles en lange tochten met veel singles.. waarom? Nou gewoon om met een groep vrienden een leuke dag te hebben met veel geolol en een mooi gebied te bezoeken. Maar het kan ook zijn dat wij een heledag aan de wandel zijn voor een multi en maar 1 cache loggen.. Ook dat laatste is voor ons een super dag. Als wij mensen tegenkomen is het leuk en hebben tijd voor een praatje, zijn het er heel veel dan wachten wij gewoon ff en loggen de cache later Voor iedereen een heel gelukkig 2012
haxepaxe Geplaatst 29 december 2011 Geplaatst 29 december 2011 Zelf hebben wij een 12km lange polderwandeling uitgezet... maar weining mensen die deze lopen.. Track leader: ik heb hem meteen op de nog te doen lijstje gezet. 1
Aanbevolen berichten