Phoenix-night Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Volgens mij volgt die Yank me nu ook op Twitter! PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Volgens mij volgt die Yank me nu ook op Twitter! PN Hij volgt jou wel en ik kan jou nergens vinden op de twitt?? Ben benieuwd hoe hij jou gevonden heeft? Groet, Kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
t-rak Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ook ik ben even op en neer geweest. Staat dat logboekje vol... Tja dan mag ik m niet loggen heb ik gelezen op t Forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 hoewel de smoes gebruikt word van "een geintje" vind ik dit hele gedoe net zo zielig als een found loggen van een cache terwijl er niet in een logboekje (als die aldanniet aanwezig is) geschreven is. Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Inderdaad, ben het met Barny eens. Man man man wat een lol...NOT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Je kunt later altijd je log weer verwijderen. Ik kan de lol er wel van inzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cpl_Uhl Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 (bewerkt) Omdat ik er wel om kan lachen, maar ik geen find op deze manier will in the USA wil toch maar een needs maintenance geplaatst. Kom wel een keer terug als het logboekje vervangen is. 25 oktober 2011 bewerkt door Cpl_Uhl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eikenhofjes Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zojuist een Not Found geplaatst bij onze vriend. Zal hij gelijk cachecontrole uitvoeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Matteüs 7:12 spookt opeens door mijn hoofd ... wordt niet voor niets de Gulden Regel genoemd ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zijn we dat nu niet aan het uittesten? p.s. In geval van nood is er altijd nog 1 Tessalonicenzen 5:21 Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diafragma Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Waarom niet simpel 1 Tessalonicenzen 2: 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helene Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Johannes 8,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 (bewerkt) Alles is mij geoorloofd. Maar niet alles is nuttig. Alles is mij geoorloofd. Maar niet alles bouwt op. En soms moet je iets testen voor je weet of het nuttig of opbouwend is of niet O ja, tekstverwijzing: 1 Kor. 10:23 25 oktober 2011 bewerkt door Fotogravinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekel98 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 (bewerkt) Het was een leuke vlucht, jammer dat het logboek van de cache vol was.. 26 oktober 2011 bewerkt door stekel98 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lingbeek Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ik heb even gelogd dat mijn mede cachers uit Nederland me vertelden dat de cache onderhoud nodig had.. en een findlog geplaatst en direct verwijderd... Wel leuk dat je er een souvenir aan overhoud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden