Spring naar bijdragen

Loggen Zonder Cache Te Vinden


Fantasties

Aanbevolen berichten

molesteren van een boom

 

Omschrijf molesteren van een boom?

krassen? breken? of wat?

 

Reden voor min vraag ; net als bij het loggen zullen ook hier verschillende mensen verschillende dingen vinden.

Voor de een mag een boom plat om te scoren terwijl de ander er geen blaadje vanaf wil

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@ Zuurtje

 

of dat ze stickers plakken op een boom dribble.gif, bij de apen af thumbdown.gif

 

:yes: ook in Duitsland is dit idd al aan de gang.

 

Misschien is het tijd iets nieuws te verzinnen en te stoppen met je ergeren aan hoe anderen met jou hobby aan de haal gaan. :cry:

 

Zonnig spoor

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt dit dan ook onder loggen zonder de cache te vinden?

 

Als je met drie wagens een gebied inrijd en los van elkaar caches bezoekt en daarin een sticker plakt met X namen, zo kom je ook aan een "record" aantal van 250+ founds op een dag.

Ja je naam staat in het boekje, maar daar is alles mee gezegd, toch?

bewerkt door Westen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

molesteren van een boom

 

Omschrijf molesteren van een boom?

krassen? breken? of wat?

 

Reden voor min vraag ; net als bij het loggen zullen ook hier verschillende mensen verschillende dingen vinden.

Voor de een mag een boom plat om te scoren terwijl de ander er geen blaadje vanaf wil

Molesteren: Iets van opzettelijk beschadigen ofzoiets.

Bij het cachen moet je er ook een beetje rekening mee houden dat er nog vijftig man na jou komt, Als er 1 begint zijn naam in de boom te kerven, en dan nog etc. Ik denk dat het dan lastig gaat worden om nog toestemming voor caches te krijgen van staatsbosbeheer bijvoorbeeld. Bovendien gaat dat nooit meer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Deze cacher maakt het nog spannender: blakelockhart :thumbdown:

Hij gaat in 1 dag (21-10-2011) ongeveer de halve wereld over om caches te loggen.

Bij 1 van zijn gevonden caches claimt hij een Rus te zijn, terwijl zijn eigen caches allemaal in Californië geplaatst zijn.

Een mail naar Groundspeak is verzonden

Tja, ieder speelt het op zijn eigen manier, maar dit gaat toch wel erg ver. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ik wil het best nog wel een ker plaatsen:

 

Ik ben zo blij met mezelf! hahaha, geen stress en geen dubbelleven (al genoeg last van gehad), het kan zo gemakkelijk beginnen met een leugentje "voor best wil" .......

 

Ik heb ooit hier op het forum geroepen dat je log pas op www kan als je ook echt een log in het bedoelde boekje/rolletje hebt geschreven (of hebt voldaan aan alle voorwaarden van een virtual en/of earthcache). Dat geld uiteraard ook voor events!

 

Ook ik heb weleens de mededeling van de CO gehad dat ik de "not found" mocht loggen als "found" maar NEE ik had 'm NIET gevonden en dus geen log! Mijn antwoord aan de CO was dat ik wacht op de vernieuwde cache en anders was het pech!

 

Het veel geplaatste bericht dat "men het spelletje speelt zoals men het wil spelen" gaat gewoon niet op! Hierop het alternatief:

 

In het openbare wegverkeer : Ik bezit een redelijk opvallende antieke Jeep en als ik een willekeurige weg benader/berijd mag ik dan vanaf nu verwachten dat mensen mij alle ruimte geven omdat ik dat nou eenmaal als mijn norm ervaar!

 

Bij voorbaat zeer veel dank daarvoor ;-)

 

Ciao & Greetz AAPJ

PS Jeep Wagoneer uit 1979

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze cacher maakt het nog spannender: blakelockhart :thumbdown:

 

 

Het lijkt erop alsof zijn logjes verwijderd zijn, zie er namelijk niets meer van...

Hij heeft nog wel een multi in Limburg gelopen. Hij logt deze in het Nederlands, waarbij hij een zinnetje van de logger daar onder heeft gekopieerd :thumbdown:

Valt wel op dat hij iets met Spongebob heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...