LesMarten Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Bedankt Kruimeldief en Kralenfee voor al jullie energie en goed werk gr. LesMarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peterseli Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 het is onvoorstelbaar hoeveel jullie tijd in onze hobby hebben gestoken! Niet alleen door de gepubliceerde caches maar ook door alle tijd die erin zit door de fouten waarmee de caches werden aangeleverd! Diep respect dat jullie dit zo lang hebben vol gehouden! Misschien is er nu eindelijk weer tijd om zelf van de hobby te genieten. Wij wensen jullie heel veel plezier..en misschien tot ziens bij een van die vele caches? groeten en dank vanaf Goeree Overflakkee team peterseli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the foxes Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Kruimeldief en Kralenfee bedankt voor jullie enorme inzet en vele uren vrije tijd!!!! The Foxes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaffyDuck53 Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Kruimeldief & Kralenfee bedankt voor jullie jarenlange inzet voor onze hobby. Waar vrijwilligers groot in kunnen zijn hebben jullie laten zien. Geniet van de nieuwe vrije uren die jullie nu krijgen. Dank. DaffyDuck53 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastfolkert Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ook vanuit deze hoek dank voor het vlotjes online brengen (met GG) van onze 4 caches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Flowerpowers Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Jammer dat jullie er mee stoppen , maar we begrijpen het wel. Bedankt voor alle tijd, en geduld die jullie er jaren lang in hebben gestoken. CHAPEAU!!!!!!!!!!!!!! Wij hopen dat jullie doorgaan met geocachen, en misschien ook Winterswijk eens bezoeken. Alle goeds en gezondheid wensen wij jullie toe, de hartelijke groeten van De Flowerpowers, Guus en Dinie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
t-bones Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 (bewerkt) Geocachen is nog een nieuwe hobby/ spel. En bij de ontwikkeling van zoiets gaat het er vaak onstuimig aan toe. Om dan een mening te hebben, daar voor te staan, je rug recht te houden, tegenspel te bieden... Daar is karakter voor nodig. Vaak heb ik met genoegen je reacties gelezen op meningen en op geneuzel. Tot dat je helaas naar het zoveelste medium -Twitter- verdween. Maar het was ook genoeg: er verscheen weinig nieuws meer. Door de groei vernieuwde het cachevolk en dus kwamen er vaker bekende vragen voorbij. Da's logisch. Het zou best kunnen dat je ook een keer uitgekeken raakt op dat hele gedoe. Zo zou het mij tenminste vergaan. Kruimeldief en Kralenfee: dank voor het keuren van mijn caches en van alle andere caches waar ik van heb genoten. Het cachelandschap in Nederland is vergeleken met andere landen heel druk bezet en daar hebben jullie een hoofdrol in gespeeld. Maar dan: wat gaan jullie nu doen? Oppassen? Puzzelen? Postzegels verzamelen? Modelbouwen? Breien? Fietsen in het zelfde trainingspak? Je huis eindelijk verven? Een zendvergunning halen? Tuinieren? Ik weet een leuke: Geocachen! Google er maar eens op op internet. Leuke hobby, heel veel aspecten van andere hobbies bij elkaar. T-bones (E+C) :thumbup: 29 augustus 2011 bewerkt door t-bones 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jersepe Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Bij deze ook heel erg bedankt voor jullie harde werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
volksdansje Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 :crybaby: hoe moet het nu verder zonder jullie????? Geniet van de vrijheid, lekker geen verplichtingen meer. bedankt voor de hulp en het reviewen van onze caches. jan en carrie Volksdansje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Bedankt voor al het (ongetwijfeld vele) werk. En uiteraard nog veel 'gewoon' Cache plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pruttelpotje Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ook van ons 1000 maal dank. We zullen jullie missen maar geniet van de tijd die nu vrij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charissa1404 Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ook van mij een bedankje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BushMan Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 ... hopenlijk komen we die lieve fee en stoere dief ooit nog een keer in het veld tegen ... Dan kan ik ze alsnog persoonlijk bedanken voor alle energie, tijd en moeite die ze aan Geocachend Nederland gegeven hebben! Bushman_NL & Dog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Wolf Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Bedankt Kruimeldief en Kralenfee ook van mij voor jullie vele uren van vrijwillige inzet voor de hobby van ons allen. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen in het veld. Complimenten en waardering voor al het werk al die jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden