thex Geplaatst 2 maart 2012 Geplaatst 2 maart 2012 (bewerkt) Ooow ja, frogging. Ik zou ook wel willen. Eerst die vleermuizen uit hun hol 2 maart 2012 bewerkt door thex
5hvijfhuizen Geplaatst 22 maart 2012 Geplaatst 22 maart 2012 Lijkt me leuk om dit met elkaar te delen, zodat je een mooi lijstje krijgt om misschien speciaal een ommetje ervoor te maken ! Mijn favoriete caches zijn : Corky's Mystery GC242EM - zeer originele stash Strijbos II - GC1V302 - ook een hele leuke verstopmethode [/quote Daar hebben we toch geo d'ors voor. Een heel mooi hulpmiddel om heel snel te zien of een cache gewaardeerd wordt. Jammer alleen dat de geo d'or niet via www.geocaching.com uit te delen is. De nl-site is niet up-to-date met registreren van je logs.Is daar een oplossing voor?
Heracross Geplaatst 22 maart 2012 Geplaatst 22 maart 2012 Daar hebben we toch geo d'ors voor. Een heel mooi hulpmiddel om heel snel te zien of een cache gewaardeerd wordt. Jammer alleen dat de geo d'or niet via www.geocaching.com uit te delen is. De nl-site is niet up-to-date met registreren van je logs.Is daar een oplossing voor? Zijn we daar nou nog niet klaar mee?
Martijn&Martine Geplaatst 22 maart 2012 Geplaatst 22 maart 2012 (bewerkt) Grotte st Barbe Is toch mijn meest bijzondere. Ligt in Luxemburg, vlak bij Berdorf. Waarom zo bijzonder? Mijn metgezellen ; nederlands eerste gebouwenklimmer met zoon. Deze man heeft alles beklommen ; gebouwen, bergen, enz. en is nu bezig met grotten. Niet aan cachen, maar ging deze doen vanaf de camping en ik mocht mee. Hij kende mij niet, ik hem niet. De omgeving ; absoluut geen Grotten van Hanne, maar kruipen, klauteren, ingestorte gedeeltes, enz, oftewel de spanning. Mijn eerste 5/5 Is voor ons ook een onvergetelijke cache, in 2008 onder begeleiding van Siegurd van team GPSearching de toen nog fysieke cache gelogd. De dag er voor hebben we geleerd om te abseilen en te klimmen in de nabij gelegen Salamander Cave, was dus een behoorlijk pittige kennismaking met klimmen en abseilen. 22 maart 2012 bewerkt door Martijn&Martine
eitjes Geplaatst 22 maart 2012 Geplaatst 22 maart 2012 Mijn lijstje: Waar is Robin? Follow the White Rabbit Ambachtsmannetjes van de Plompetorengracht Die Grauen Wolfe Kluis van Stuuridius Monopoly Zilverstad Editie De Wolf, de Kool en de Geit Voetzoeker College Cache De Anomalie Krrrtsssplok De Negende Cirkel De Schat van Schenkenshul Lumen Traiectum Raiders of the Lost Ark Snelcursus Braille WAC 2: Zoo Zintuigen in het Bergsche Bos en dan vergeet ik er vast nog een paar...
wirholt Geplaatst 23 maart 2012 Geplaatst 23 maart 2012 Daar hebben we toch geo d'ors voor. Een heel mooi hulpmiddel om heel snel te zien of een cache gewaardeerd wordt. Jammer alleen dat de geo d'or niet via www.geocaching.com uit te delen is. De nl-site is niet up-to-date met registreren van je logs.Is daar een oplossing voor? www.geocaching.com heeft het idee van geo d'or overgenomen. Het heet Favorites. Een ongelukkige keuze is dat alleen premium members Favorites kunnen uitdelen. Misschien verandert dat nog wel eens.
volksdansje Geplaatst 23 maart 2012 Geplaatst 23 maart 2012 In nederland?? Vonden wij het oudhollands ganzenbord erg leuk.
Garmindude Geplaatst 26 maart 2012 Geplaatst 26 maart 2012 (bewerkt) De leukste caches die ik heb gedaan zijn deze 3 hieronder 1. GC218NC de Zeepeduinen. 2. GC2AMAT Kunst in Ommoord - Scheidende wegen. 3. GC1VPQ2 Moriaanshoofd - uitzichttoren. 4. GC2NX4M A walk in the park #2. 5. GC218NC de Zeepeduinen. 6. GC1ZR2N De Waegh. 26 maart 2012 bewerkt door Garmindude
Indy & Jones Geplaatst 26 maart 2012 Geplaatst 26 maart 2012 De leukste caches die ik heb gedaan zijn deze 3 hieronder 1. GC218NC de Zeepeduinen. 2. GC2AMAT Kunst in Ommoord - Scheidende wegen. 3. GC1VPQ2 Moriaanshoofd - uitzichttoren. 4. GC2NX4M A walk in the park #2. 5. GC218NC de Zeepeduinen. 6. GC1ZR2N De Waegh. Welke drie van de zes
dennden Geplaatst 26 maart 2012 Geplaatst 26 maart 2012 (bewerkt) De leukste caches die ik heb gedaan zijn deze 3 hieronder 1. GC218NC de Zeepeduinen. 2. GC2AMAT Kunst in Ommoord - Scheidende wegen. 3. GC1VPQ2 Moriaanshoofd - uitzichttoren. 4. GC2NX4M A walk in the park #2. 5. GC218NC de Zeepeduinen. 6. GC1ZR2N De Waegh. Hmmm, denk ook dat je een beetje "in de war" bent(?) Idd "deze 3 hieronder", en dan zijn #1 & #5 ook nog dezelfde cache 26 maart 2012 bewerkt door dennden
dennden Geplaatst 26 maart 2012 Geplaatst 26 maart 2012 (bewerkt) Bija alle caches van Dalamot behoren tot onze favorite caches . Ook was "Waardeloos" echt grandioos . Helaas niet meer online. Ik de Lopikerwaard liggen nog wel wat pareltjes trouwens. De vaste (ex)bezoekers van MZLE weten dan wel waar ik het over heb. 26 maart 2012 bewerkt door dennden
Nijen Geplaatst 27 maart 2012 Geplaatst 27 maart 2012 Mijn absolute favoriet tot nu toe: GC17BYW - Waardeloos! Die was en is voor mij de leukste, mooiste cache tot nu toe gedaan! En toevallig afgelopen weekend deze gedaan: GC2X5V8 - Strooptocht Rheezerveld. Ook een prachtige tocht, met ontzettend leuke waypoints!
Bjorn De Mecheleir Geplaatst 3 mei 2012 Geplaatst 3 mei 2012 Een vraagje: als ik kijk naar de caches met de meeste favopunten in een straal van 100km van mijn woonplaats komt de Hel van Loon er steevast uit als superfavoriet... Toch staat deze bij niemand in het lijstje... Dus de favopunten kloppen toch niet helemaal?
zonnebaars Geplaatst 3 mei 2012 Geplaatst 3 mei 2012 Wow, er komt heel wat voorbij dat we nog niet gedaan hebben. Ik ga de lijstjes zeker gebruiken om wat dagtochtjes uit te zetten. Een van de caches die we het allerleukst vonden was "van Kluis tot Kookhuis" (GC2JV5X) in Maastricht. Grandioos om een cache zo te verstoppen.
lôntje Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Ja, van kluis tot kookhuis hebben we ook gedaan en zeker fantastisch. Mooie stad trouwens Maastricht...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden