Spring naar bijdragen

Log Of Geen Log?


b@dger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Groundspeak heeft een 'found' nooit aan een puntje gekoppeld. Dat hebben cachers, die een oriëntatietocht annex boswandeling maar saai vinden, gedaan om het spel zin, vaart en richting te geven. De hang naar simpele snelle kicks en meetbare resultaten. En Groundspeak vindt het prima zo, want die scoringsdrift levert hen goud op. Voor zover ik weet is nooit eerder iemand multimiljonair geworden door een tellertje bij een accountnaam.

 

Verreweg de meeste kolder waar Groundspeak stevig aan verdient is bedacht door cachers, zo ook de micro's en nano's. Zoals elke winkel levert Groundspeak waar de klant om vraagt. En als de klant vraagt naar microcontainers gaat Groundspeak niet uitleggen dat dit geen caches zijn, maar petlings verkopen en wordt de categorie 'micro' toegevoegd aan de cachepagina. Groundspeak gelooft in marktwerking. Daarom zijn er ook geen beperkende regels maar uitsluitend richtlijnen. Alles kan en mag, zolang er geen wetten worden overtreden of gevaarlijke situaties ontstaan. En om dat te controleren zijn er reviewers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We leggen het voor aan een VN commissie.... Als die zich de tijd en het geld kunnen veroorloven om zich met Sinterklaas bezig te houden kunnen zij dat ook doen met de puntjes van geocaching.com.....

 

 

m1mx91davodx_std640.jpg

 

Bron: NU.NL

bewerkt door Diederikus
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Of iemand online logt gaat ook niemand iets aan. Zelf doe ik het al jaren niet meer. De cachelegger ontvangt mijn verslag en dankwoord via email.

 

...

 

Dat heb ik ook eens meegemaakt, een found-mailtje in plaats van een online log (van iemand anders dan Vlindertje BTW).

In ieder geval deze CO wordt daar helemaal niet blij van hoor, ook al is het nog zo'n lovend verhaal. Je voelt je namelijk tweederangs CO. Dom, dom, dom: je cache bij de verkeerde service gepubliceerd en daarom voor straf geen online log waarin iedereen het verhaal kan lezen, en die reclame kan zijn voor je cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Nu is valsspelen een makkie toch ik kan zelf nu jouw cache loggen

Icloud bvhttp://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=1cd8fca2-28e9-4b36-9b30-b7e6727eae2a

 

Dat is geen geocachen, laat staan valsspelen. En het is ook niet mijn cache. Je houdt jezelf in alle opzichten voor de gek.

Oke oke deze dan

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=3870065e-9648-499a-ac8c-933850095454

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Nu is valsspelen een makkie toch ik kan zelf nu jouw cache loggen

Icloud bvhttp://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=1cd8fca2-28e9-4b36-9b30-b7e6727eae2a

Dat is geen geocachen, laat staan valsspelen. En het is ook niet mijn cache. Je houdt jezelf in alle opzichten voor de gek.

Oke oke deze dan http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=3870065e-9648-499a-ac8c-933850095454

Mooie log!

Waar haal je de inspiratie vandaan?

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

Nu is valsspelen een makkie toch ik kan zelf nu jouw cache loggen

Icloud bvhttp://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=1cd8fca2-28e9-4b36-9b30-b7e6727eae2a

Dat is geen geocachen, laat staan valsspelen. En het is ook niet mijn cache. Je houdt jezelf in alle opzichten voor de gek.

Oke oke deze dan http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=3870065e-9648-499a-ac8c-933850095454

Mooie log!

Waar haal je de inspiratie vandaan?

Antarctica

Huuu tja ?? Kweet niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo te lezen heb ik dit topic weer aardig open gegooid . ik heb de beste man cq vrouw toch maar een mail gestuurd met de vraag of hij of zij een verklaring kan geven waarom de log naam niet in het log boek terug te vinden is . na twee dagen nog geen antwoord gekregen wacht nog een dag of tien ,hoor ik dan nog niets dan verwijder ik de log .

ps ik vond het idee van blutch wel aardig met die code die je moet vermelden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blutch, nu je weet hoe het werkt, is de keuze aan jou.

Je kunt gewoon doorgaan met loggen van caches die je niet gedaan hebt en op die manier enorm veel puntjes verzamelen.

Ik weet bijvoorbeeld van een groep cachers die verspreid door het land woont en allemaal apart cachen, maar voor hun vriendjes wel de naam in het logboekje schrijven.

 

De tweede mogelijkheid is alleen de caches loggen die je echt gedaan hebt.

Het is maar net waar je gelukkig van wordt.

Persoonlijk heb ik niks met puntjes, eigenlijk zelfs niks met caches; ik heb iets met mooie wandelingen, mooie plekjes en vooral iets met grijnspoints: waypoints waar je een grijns van op je bakkes krijgt.

 

Antarctica

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet bijvoorbeeld van een groep cachers die verspreid door het land woont en allemaal apart cachen, maar voor hun vriendjes wel de naam in het logboekje schrijven.

 

Met voorbeelden van de vele vormen van spelverdwazing kun je een apart draadje vullen: het Geocaching Rariteitenkabinet. Vooruit, kop de bal maar in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net het logboekje van een cache van mij vernieuwd, de oude is vol en die zit ik net op mijn gemak door te bladeren. Altijd weer leuk. het boekje is een beetje vochtig en niet alles is nog even duidelijk maar het meeste wel. Ik kan mij nu toch echt niet voorstellen dat ik nu ook nog eens op internet ga vergelijken en uitfilteren, dan hou ik mij zelf wel heel lang en onzinnig van de straat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...