Spring naar bijdragen

Log Of Geen Log?


b@dger

Aanbevolen berichten

Odlaniger, on 25 Okt 2013 - 19:00, said:snapback.png

On topic: vals spelen/niet spelen zoals door de CO bedoeld, is nauwelijks te voorkomen. Ik ken wel een manier, maar die is vrij omslachtig. De oneigenlijke founds/nep founds neem ik voorlopig maar voor lief.

 

als reactie hier op (om maar wat te noemen) er zijn meerdere mensen die zo denken

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Blutch schrijft: Nou dat gevoel heb ik als iemand een cache logt die er helemaal niet meer ligt en ik maar zoeken naar die cache . Grgrgrrr.

 

Je hebt nog nooit gezocht naar een cache, want dan had je er inmiddels wel één gevonden.

 

waarom is een cache loggen als je er helemaal niet geweest ben, zodat jij je naam niet in het logboekje heb kunnen krabbelen of de cache er niet meer is waardoor jij je naam ook niet in het logboekje heb kunnen krabbelen nu plotseling "vals spelen"?

volgens mij kan je alleen vals spelen bij wedstrijden, en ik kan nergens vinden waar geschreven staat dat geocachen een wedstrijd is

 

Barny

Wil je dit even voor mij vertalen. Ik kan er geen draadje aan vast knopen.

 

Huh? Hier is toch geen vertaling nodig? Tis mij in ieder geval helemaal duidelijk wat hier bedoeld wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de nummers één, twee en drie een gedeelde eerste plaats (FTF) loggen en dan later de tweede plaats (STF) en derde plaats (TTF) ook nog eens worden vergeven dan is dat een mislukte vorm van valsspelen. Want er zijn geen regels voor en dus kunnen die ook niet overtreden worden. Met verstoppertje kun je wel valsspelen, want daar zijn wel regels voor.

Wie registreert deze gegevens van FTF etc. eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Registratie o.a. op projectgc.com en de buren.eu

 

Jammer dat je geen CO's op de watchlist of notificatie kan zetten, ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar de cache van Diederikus. Toch maar regelmatig ff checken dan. Of wellicht dat ie een geboortekaartje van zijn eerste gepubliceerde creatie hier kan plaatsen?

 

Edit: Oh ja, vernoeming naar die site wordt hier automatisch omgezet in 'de buren'. Zeer flauw....

 

Edit 2: en project-gc.com is dus met een streepje er tussen.

bewerkt door hidde109
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nou de enige die het FTF-circus niet serieus neemt?

Nee hoor.

Ik heb al vaker geschreven dat ik allergisch ben voor allerlei wedstrijdelementen die bedacht worden bij het geocachen. En dat geldt ook voor statistieken.

Alsof geocachen op zich niet leuk genoeg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Edit 2: en project-gc.com is dus met een streepje er tussen.

 

Site down for maintenance

 

Blutch schrijft: Nou dat gevoel heb ik als iemand een cache logt die er helemaal niet meer ligt en ik maar zoeken naar die cache . Grgrgrrr.

 

Je hebt nog nooit gezocht naar een cache, want dan had je er inmiddels wel één gevonden.

 

 

tja door wie komt dat nou ... de vorige logger of mij

 

ps

Pm gestuurd od

 

ps van ps

 

## Barny kijk je uit voor los lopende pionen

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

 

Blutch schrijft: Nou dat gevoel heb ik als iemand een cache logt die er helemaal niet meer ligt en ik maar zoeken naar die cache . Grgrgrrr.

 

Je hebt nog nooit gezocht naar een cache, want dan had je er inmiddels wel één gevonden.

 

 

tja door wie komt dat nou ... de vorige logger of mij

 

ps

Pm gestuurd od

 

 

Blutch: toen ik 10 was, speelde ik vaak verstoppertje. Nu verstop ik af en toe een doos.

Je kent het cachewereldje een klein beetje zonder ooit te hebben gecached, althans niet onder de naam Korporaal Blutch.

En blijkbaar zoek je de verkeerde caches uit, allemaal verdwenen.

 

En bedankt voor jouw PM, maar ik ga je niet eigenwijzer maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...