Spring naar bijdragen

Alle Pagina's Op Geocaching.com Super Langzaam


corina

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

We betalen met z'n allen toch jaarlijks.

Met z'n allen? Hoe bedoel je?

Alleen de PM van Groundspeak bepalen jaarlijks (bij voortzetting PM). Andere betalen indirect bv door het kopen van coins, TB's etc.

En de meesten, zo niet allen, dragen bij aan de inkomsten door het bezoeken van de site geocaching.com (meer data verkeer/bezoekers betekent voor hun hogere reclame inkomsten)

 

Nu heb ik geen idee hoeveel dat opbrengt, maar het lijkt me (wereldwijd gezien) geen kattepis.

Dat weet niemand en kan alleen maar giswerk zijn.

Er werken bij Groundspeak ongeveer 50 mensen. Alleen daaruit kun je een beetje afleiden wat de omzet is. Een bedrijf van 50 man is nog geen Microsoft of Google.

Uiteindelijk bepalen zij het bedrijfsbeleid en dus ook wat hun prioriteiten zijn wbt infrastructuur. Ze zullen zelf vast bijhouden hoelang het duurt voordat een webpagina is opgebouwd en afgehandeld en hier statistieken over hebben (aanname alert).

Het zal ook een afweging zijn: uitbreiding/modernisering server park of uitbreiding features/ uitbreiding marketing/ etc etc.

 

Maar moet gezegd worden dat de traagheid waarmee gisteren de site werkte, was niet echt werkbaar.

 

- Robert

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met z'n allen? Hoe bedoel je?

 

Hiermee bedoel ik inderdaad de Premium Membership.

Ook hier kan ik geen helder beeld vormen, maar een beetje Geocacher heeft toch een premium account. Hoeveel dat er zijn???

 

Eigenlijk zouden PMs voorrang moeten krijgen op gewone 'Bezoekers' wanneer de site overbelast driegt te raken. PMs betalen immers voor een stukje service.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Er werken bij Groundspeak ongeveer 50 mensen. Alleen daaruit kun je een beetje afleiden wat de omzet is.

 

Nu ben ik geen econoom, maar ik durf toch wel te stellen dat het aantal werknemers van een bedrijf niet bepaald een indicatie van de omzet is. Tja, ze zulen wel genoeg omzetten om 50 salarissen te betalen, maar hoeveel er dan nog over blijft (1 dollar of 10 miljoen dollar) blijft puur giswerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo loopt het loggen van TB's en COIN's ook vertraging op. Komt meermaals voor dat ze al gegrabbed zijn voordat je ze hebt kunnen loggen.

Dat heeft niet zoveel te maken met een trage site, eerder met niet verder kijken/denken dan je neus lang is.

Maar daar zijn al meerdere draadjes van. En degenen die te snel grabben lezen dit helaas niet of doen er niets mee!

Ja, met name trackables hebben een zwaar leven in het wild :ph34r: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

ik heb het gemeld op de feedback site.

 

Stemmen maar!

 

gc-com-site-is-super-sloooooooow

 

Nou, daar is geocaching.com helemaal niet blij mee. De poll is alweer verdwenen!

Maar ik heb dat probleem ook. Het is echt niet normaal zo lang als alles duurt op geocaching.com. En daar betaal je dan ook nog eens voor. Beetje boel triest.

Ik hoop dat ze de capaciteit snel vergroten, want dit is op een langzame verbinding geen werken.

Het moet wel leuk blijven ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ze de capaciteit snel vergroten, want dit is op een langzame verbinding geen werken.

 

De vraag is natuurlijk hoe langzaam je verbinding is... en of je daar zelf ook iets aan kunt doen? Je kunt moeilijk van geocaching.com verlangen dat ze rekening houden met mensen die (nog) op een hele langzame verbinding zitten.

 

Een collega van me heeft jarenlang een KPN verbinding. Nu bleek dat zijn abonnement al twee maal over de kop was gegaan... maar zijn abbo bijstellen, ho maar. Hij bleef dus op zijn oude vertrouwde (niets vermoedende) 1MB* verbinding aangesloten. Dit terwijl datzelfde abbo nu 10MB* is.

 

* Deze aantallen zijn fictief omdat ik niet exact weet om welke snelheid het ging. Het geeft echter wel een goed beeld van de situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Veendammer,

Thuis heb ik er niet zo veel last van, maar nu zit ik op de camping met een netbookje en een vodafone stickje van 7.2 mbps. Met vele sites heb ik totaal geen last. Natuurlijk, het gaat niet zo snel als thuis en af en toe even wachten vind ik ook geen probleem.

Maar juist geocaching.com is niet vooruit te branden en dat ligt echt niet aan de andere sites die wel (redelijk) snel zijn.

Nee, het euvel ligt echt bij gc.com en nergens anders.

 

Met batch logging heb je weinig last met het loggen van meerdere caches tergelijk. op je pc de logjes schrijven en een druk op de knop en alles word bijgewerkt

 

Een domme vraag en welllicht kan ik antwoord wel ergens vinden als ik goed zoek, maar hoe doe je dat, dat "batch logging". Want dat lijkt mij wel een mooie optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...