Spring naar bijdragen

Oprolbare Infuushouder


gustavolis

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje aan het geocachen, en heb gemerkt dat ik toch wel nood heb aan een prikstok. Ik weet dat er voor- en tegenstanders zijn m.b.t. het gebruik van een prikstok, het is dan ook niet mijn bedoeling om hierover een nieuwe discussie te starten.

 

Ik ben echter wel op zoek naar een goede prikstok en heb na wat zoeken gevonden dat er in sommige legerstockverkopen oprolbare infuushouders verkocht werden die mits een beetje "handmatige ambacht" omgevormd kunnen worden tot een handige, oprolbare prikstok.

Echter kan ik nergens zulke oprolbare infuushouder vinden. Ik weet wel dat ze op geocoinshop.de een "Searching Stick Pro" aanbieden, maar de prijs ervan (33 € + 12 € verzendingskosten) ligt toch net iets te hoog.

 

Daarom was mijn vraag of er nog iemand een oprolbare infuushouder of prikstok op overschot liggen heeft, of zijn oprolbare prikstok niet meer gebruikt... Ik wil hem gerust een tweede leven bezorgen en goed voor hem zorgen! En natuurlijk hoeft het kleinnood niet gratis van eigenaar te wisselen.

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet niet waar je vandaan komt maar in je omgeving een aantal legerdumps langs bellen kan wel eens succes hebben. Ik heb er zelf ook altijd een bij me in een kleine foedraal aan mijn riem, of in mijn jaszak, en kan je verzekeren dat het prettig werkt. Succes met je zoektocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar je vandaan komt maar in je omgeving een aantal legerdumps langs bellen kan wel eens succes hebben. Ik heb er zelf ook altijd een bij me in een kleine foedraal aan mijn riem, of in mijn jaszak, en kan je verzekeren dat het prettig werkt. Succes met je zoektocht.

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb reeds de door mij gekende legerdumps in de buurt opgebeld, echter geen succes. Daarnaast heb ik ook via mail geïnformeerd bij de legerdumps die op het forum genoemd staan (zoals Baco Army Goods) echter geen succes. Vandaar mijn vraag hier op het forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die wordt al in bericht 1 genoemd als te duur.....

 

idd, 45 euro vind ik iets te duur voor een prikstok.

Ik hoop dat er nog enkele mede-geocachers zijn die er misschien nog 1 op overschot hebben liggen. Ofwel dat er toch nog iemand een adresje weet waar ze nog (tegen betaalbare prijs) te verkrijgen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de viswinkel(hengelsportspeciaalzaak) een oprolbare "Gaff" 19 euro. Werkt perfect! Zit een soort spanmechanisme in waardoor de stok oprollbaar wordt of door aanspanning van de kabel een stevige stok van ongeveer 1 meter. Voor visdoeleinden zit er een scherpe drietandhaak aan maar deze kan je eraf draaien en door in het schroefdraad een m10 bout te draaien krijg je een goede prikstok. Draai er een m10 met magneet aan en je kan hengelen. :thumbup:

Succes met de zoektocht!

bewerkt door mmjjt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de viswinkel(hengelsportspeciaalzaak) een oprolbare "Gaff" 19 euro. Werkt perfect! Zit een soort spanmechanisme in waardoor de stok oprollbaar wordt of door aanspanning van de kabel een stevige stok van ongeveer 1 meter. Voor visdoeleinden zit er een scherpe drietandhaak aan maar deze kan je eraf draaien en door in het schroefdraad een m10 bout te draaien krijg je een goede prikstok. Draai er een m10 met magneet aan en je kan hengelen. :thumbup:

Succes met de zoektocht!

 

Alvast bedankt voor de tip! Heb je toevallig een fotootje of meer info (merk/product) over die oprolbare "Gaff"? Een snelle opzoeking in Google maakt me helaas niet veel wijzer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...