Spring naar bijdragen

Oprolbare Infuushouder


gustavolis

Aanbevolen berichten

Ik ben na alle "nee, helaas" in dumpzaken, ook op zoek geweest in hengelsportzaken. Er bestaat er eentje van het merk DAM, maar die is bij inkoop al 29 euro (volgens de winkelier). Hij ziet er hetzelfde uit als die bij Geocoinshop.de, maar dan met een flinke haak. Dat vond ik dus ook te prijzig. Die van 19 euro uit een vorige reactie wil ik ook wel. Adresje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds gister het draadje niet meer kunnen volgen, maar wat een reacties.

De “Gaff” waarover ik het heb lijkt op de DEM, maar is veel goedkoper. :thumbup:

Morgen ga ik er proberen nog één op de kop te tikken voor een bevriend cachers koppel, waarmee ik zowel 666 als Waardeloos heb overleeft. Mochten er nog meer zijn zal ik dit in dit draadje melden. Foto’s zijn natuurlijk te maken, maar het uploaden ervan is een probleem. Mogelijk kan ik iemand pb’en met de foto’s en kan diegene de foto’s uploaden.

MMJJT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds gister het draadje niet meer kunnen volgen, maar wat een reacties.

De “Gaff” waarover ik het heb lijkt op de DEM, maar is veel goedkoper. :thumbup:

Morgen ga ik er proberen nog één op de kop te tikken voor een bevriend cachers koppel, waarmee ik zowel 666 als Waardeloos heb overleeft. Mochten er nog meer zijn zal ik dit in dit draadje melden. Foto’s zijn natuurlijk te maken, maar het uploaden ervan is een probleem. Mogelijk kan ik iemand pb’en met de foto’s en kan diegene de foto’s uploaden.

MMJJT

 

Ik stuur je een pm met m'n e-mailadres, zodat je de foto's naar mij kan sturen? Ik zal ze dan in dit topic posten en we weten ineens hoe jouw "installatie" eruit ziet... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na inderdaad een jaartje zoeken, vrees ik dat ik toch ook ga overgaan tot een aankoop op geocoinshop.de...

Ik woon in Vlaanderen en daar is het zeker een ramp. Hier heeft tot nu toe nog niemand gehoord van een oprolbare infuusstandaard...

 

Ik woon eveneens in Vlaanderen en ook al verschillende maanden op zoek. Dus in het slechtste geval kunnen we er nog steeds 2 tegelijk in Duitsland bestellen, dat bespaart ons misschien wat op de verzendkosten?

 

Ik wacht hoe dan ook nog even de verdere reacties in dit topic af, alsook nog enkele antwoorden van mailtjes die ik gestuurd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel die uit duitsland besteld, echter er zit op een open gaf aan de voorkant. daar moet ik nog wat indraaien.... maar wat oh wat oh wat...

 

Een spike van een speaker werkt perfekt

 

 

een spike van een speaker ? wasda ??? ben wel erg benieuwd :) Door jou bij de tjechie coop multi ben ik ook op zoek gegaan naar die dingen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel die uit duitsland besteld, echter er zit op een open gaf aan de voorkant. daar moet ik nog wat indraaien.... maar wat oh wat oh wat...

 

Een spike van een speaker werkt perfekt

 

 

een spike van een speaker ? wasda ??? ben wel erg benieuwd :) Door jou bij de tjechie coop multi ben ik ook op zoek gegaan naar die dingen :)

http://media.conrad.com/m/3000_3999/3400/3420/3421/342130_BB_00_FB.EPS.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is er mis met de oud-hollandse tak? Bijna overal op te rapen voor 0 euro.

Makkelijk op te bergen -> je gooit hem gewoon weer terug op de grond

Makkelijk mee te nemen -> je raapt hem op als je hem nodig hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kun je niet oprollen :lol: . En het is toch gewoon leuk om bepaalde attributen te gebruiken of kopen? Net als met loggen. Je kunt gewoon je naam schrijven, maar sommigen vinden het leuker om hun stickertje plakken. Is duurder, hoeft niet, maar dat kun je gewoon leuker vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kun je niet oprollen :lol: . En het is toch gewoon leuk om bepaalde attributen te gebruiken of kopen? Net als met loggen. Je kunt gewoon je naam schrijven, maar sommigen vinden het leuker om hun stickertje plakken. Is duurder, hoeft niet, maar dat kun je gewoon leuker vinden?

 

 

check :) gadgets zijn leuk , wellicht echt een mannending, maar tis leuk om af en toe wat leuks voor je hobby/verslaving aan te schaffen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...