Spring naar bijdragen

De Helpdesk Vraagt Uw Aandacht Voor....


Aanbevolen berichten

Beste medecachers,

 

 

Wij ontvingen vandaag onderstaand ticket:

 

Hedenmiddag trof ik een man aan die bezig was om een cache te zoeken. Echter onder de aanwezige aalscholver nesten en daarbij ongeveer 1500 ganzen opjagend in een aangewezen foerageergebied. Absoluut onverteerbaar qua wetgeving. Er zal proces-verbaal worden opgemaakt voor overtreden Flora en faunawet. Graag deze cache niet meer gebruiken. Cache is gelegen nabij plasjes oostelijk gelegen van de Reeuwijksehout.

Groeten Bert de Zeeuw

handhaver provincie zuid holland

Wie kan mij vertellen om welke cache het zou kunnen gaan? We horen het graag, zodat er snel actie kan worden ondernomen, en verdere schade aan de natuur èn de relatie met de natuurbeheerder aldaar kan worden voorkomen!

Tuurlijk ben ik ook enorm benieuwd naar wie die prent aan zijn broek heeft gekregen vandaag wink2.gif

Alvast dank voor jullie reacties,

Attila van team 'opsporing verzocht' cool.gif

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hm maar hier is wel toestemming verleend door de beheerder. Wel vervelend als je dan een prent krijgt, alhoewel het belang van flora en fauna natuurlijk wel voorop staat! Liggen nog wel meer caches in dat gebied en van de logjes wordt je niet veel wijzer. Ben ook benieuwd!

bewerkt door *BaJo*
Onnodig quoten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou Kriskras kunnen zijn. De cache daarvan ligt op een plaats die overeenkomt met de mail.

 

Hm maar hier is wel toestemming verleend door de beheerder. Wel vervelend als je dan een prent krijgt, alhoewel het belang van flora en fauna natuurlijk wel voorop staat! Liggen nog wel meer caches in dat gebied en van de logjes wordt je niet veel wijzer. Ben ook benieuwd!

 

Ik ben de eigenaar van KrisKras. Wij hebben inderdaad toestemming voor de plek van onze cache. Het kan natuurlijk zijn dat de omstandigheden zijn veranderd en als het helpt dat ik contact opneem met de beheerder doe ik dat met alle plezier. In dat geval zou ik graag een telefoonnummer of een mailadres ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft dat nou te maken met PM-ers? Er is niks mis met degenen die die cache hebben gevonden. De plek is alleen volstrekt ongeschikt gebleken. Ik heb dat destijds ook aan de CO gemeld, maar die stelde dat er toestemming was. Ik heb geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Maar een andere plek zou in dit geval beter zijn.

Al doende leert men, maar dat het een PM cache is, staat daar volledig los van.

bewerkt door *BaJo*
Onnodig quoten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de eigenaar van KrisKras. Wij hebben inderdaad toestemming voor de plek van onze cache. Het kan natuurlijk zijn dat de omstandigheden zijn veranderd en als het helpt dat ik contact opneem met de beheerder doe ik dat met alle plezier. In dat geval zou ik graag een telefoonnummer of een mailadres ontvangen.

Adresgegevens?? Je hebt toch toestemming? :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, met de extra "dierenpolitie" straks wordt dat alleen maar erger! Maar aan de andere kant, ligt de cache er wel met toestemming? Lijkt me niet. Uit het laatste logje lees je wel iets onbevredigends:

De andere dieren zijn niet blij met onze komst, maar gaan wel aan de kant.

Een apart plekje

En natuurlijk schrijft de vinder niet dat ie een PV heeft gehad. Ben je niet trots op lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adresgegevens?? Je hebt toch toestemming? :eek:

Ja en wat wil je daar mee zeggen? Als er problemen zijn met een cache zul je toch even moeten overleggen en ik heb geen gegevens van deze beheerder.... dus zo raar is die reactie toch niet?

bewerkt door *BaJo*
Onnodig quoten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, met de extra "dierenpolitie" straks wordt dat alleen maar erger! Maar aan de andere kant, ligt de cache er wel met toestemming? Lijkt me niet. Uit het laatste logje lees je wel iets onbevredigends:

De andere dieren zijn niet blij met onze komst, maar gaan wel aan de kant.

Een apart plekje

En natuurlijk schrijft de vinder niet dat ie een PV heeft gehad. Ben je niet trots op lijkt me.

Ik denk dat dat ook niet de cacher is die een PV heeft gekregen. Het gaat om vandaag, en die log is van 12 februari.

 

Ikzelf stelde ook in mijn log dat de natuur hier niet blij mee was, maar om niet teveel te spoileren in mijn log heb ik mijn beklag via een aparte email aan de CO gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel beheerders zijn er. Maar waar jij toestemming van heb dat is toch de enige echte beheerder?

Toestemming is verleend door Natuur- En Recreatieschap Reeuwijkse Plassen. De mensen op kantoor zullen vast overleggen met de plaatselijke beheerders voor de toestemming, maar ik heb geen contact gehad met de natuurbeheerder(s) zelf. De vraag was bedoeld om behulpzaam te zijn en als ik dacht dat ik de gegevens makkelijker zou kunnen krijgen via een andere route dan had ik dat wel gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...