Ma-Bu Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 "Mijn hobby: lezen" in Den Haag. hetzelfde geld voor mijn hobby: snailmail neen ik maak geen reclame voor m'n eigen caches. Ook heb ik er hier thuis al 3 liggen die wel goedgekeurd zijn, maar niet vrijgegeven. dat gebeurt pas bij het event in loosduinen 11-12-2010 ook in de buurt van het westland. bedoel je zoiets ??? ;-)
Farao Bonzi Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 In het mooie boekenstadje Bredevoort ligt AVE - JEROEN - XXXV binnen, maar wel altijd bereikbaar
famvandijk Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 In Naaldwijk the librarian GC10V4N Niet op zondag.
Mon-Roe Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 En ook http://coord.info/GC1DTJ7 is helemaal binnen te doen, eerst thuis en dan ergens anders binnen.
DutchCustoms Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 2 Waypoints van "Lost place: Shark" in Dordrecht liggen ook 'binnen'. Alleen misschien met smeltende sneeuw en ijs niet zo fijn om te doen...
Scully- Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 De 'Edese Stadswandeling' loop je eerst buiten maar eindigt binnen. Met extreme kou schiet je hier dus niet echt heel veel mee op, maar je hoeft in ieder geval niet in de kou te loggen. De wandeling komt langs meerdere kroegjes e.d., plek genoeg om je ergens op te warmen. Tocht is binnen een uur te lopen, het loggen kan alleen tijdens openingstijden van... Ja... dat verklap ik dus niet... De mogelijke logtijden worden vermeld.
Diafragma Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Thuis oplossen en dan lekker binnen met een biertje o.i.d. sport kijken: http://coord.info/GC1882H
Birdie.NL Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 In Haarlem heb je Omfietskunst: Mussen. In Den Haag Mijn Hobby: Snail-Mail
micro - killer Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Hier ook eentje die binnen ligt : http://coord.info/GC2JV5X
A'Tuin Geplaatst 5 december 2010 Auteur Geplaatst 5 december 2010 Beetje ver, die laatste. Het dooit al weer erg hard. Dus we kunnen weer naar buiten. Heb de afgelopen dagen gebruikt om eens wat puzzeltjes op te lossen. Maar ik hou die binnen caches in mijn achterhoofd voor als het weer streng gaat vriezen. Kan iemand er een bookmarklist van maken?
Team Professor X Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Kan iemand er een bookmarklist van maken? Ja, jijzelf !
BaMoMa Geplaatst 6 december 2010 Geplaatst 6 december 2010 (bewerkt) In Axel (Zeeuws-Vlaanderen) ligt Aquafobie of Acrofobie ook binnen, alleen deze is nu absoluut niet toegangkelijk. En in Zuidholland heb je nog Fort Wierickerschans, maar daarvan weet ik niet of ze allemaal binnen liggen, dacht als ik het zo lees de bonus wel, maar ja dan moet je die anderen eerst buiten?? zoeken Op Fort Wierickerschans liggen alle caches buiten. Je moet alleen naar binnen om wat vragen op te lossen... Sorry, deze reactie was al gepost ... 6 december 2010 bewerkt door BaMoMa
keesenanita Geplaatst 6 december 2010 Geplaatst 6 december 2010 (bewerkt) En ook voor deze moet je eerst een centrumwandeling maken en de cache ligt daarna netjes in ............ligt te wachten!! Fortes Creantur Fortibus by Team GeoGorkum (GCK54M) Even aangepast na een mailtje van TuuronTour. 6 december 2010 bewerkt door keesenanita
Aanbevolen berichten