Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

"Mijn hobby: lezen"

in Den Haag.

hetzelfde geld voor mijn hobby: snailmail

neen ik maak geen reclame voor m'n eigen caches.

Ook heb ik er hier thuis al 3 liggen die wel goedgekeurd zijn, maar niet vrijgegeven.

dat gebeurt pas bij het event in loosduinen 11-12-2010 ook in de buurt van het westland.

bedoel je zoiets ??? ;-)

Geplaatst

De 'Edese Stadswandeling' loop je eerst buiten maar eindigt binnen. Met extreme kou schiet je hier dus niet echt heel veel mee op, maar je hoeft in ieder geval niet in de kou te loggen. De wandeling komt langs meerdere kroegjes e.d., plek genoeg om je ergens op te warmen. Tocht is binnen een uur te lopen, het loggen kan alleen tijdens openingstijden van... Ja... dat verklap ik dus niet... De mogelijke logtijden worden vermeld.

Geplaatst

Beetje ver, die laatste. Het dooit al weer erg hard. Dus we kunnen weer naar buiten. Heb de afgelopen dagen gebruikt om eens wat puzzeltjes op te lossen. Maar ik hou die binnen caches in mijn achterhoofd voor als het weer streng gaat vriezen.

Kan iemand er een bookmarklist van maken?

Geplaatst (bewerkt)

In Axel (Zeeuws-Vlaanderen) ligt Aquafobie of Acrofobie ook binnen, alleen deze is nu absoluut niet toegangkelijk.

En in Zuidholland heb je nog Fort Wierickerschans, maar daarvan weet ik niet of ze allemaal binnen liggen, dacht als ik het zo lees de bonus wel, maar ja dan moet je die anderen eerst buiten?? zoeken

Op Fort Wierickerschans liggen alle caches buiten.

Je moet alleen naar binnen om wat vragen op te lossen...

Sorry, deze reactie was al gepost ... :blush:

bewerkt door BaMoMa
Geplaatst (bewerkt)

En ook voor deze moet je eerst een centrumwandeling maken en de cache ligt daarna netjes

in ............ligt te wachten!!

Fortes Creantur Fortibus by Team GeoGorkum (GCK54M)

Even aangepast na een mailtje van TuuronTour.

bewerkt door keesenanita
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...