Spring naar bijdragen

Fotowedstrijdje?  

65 leden hebben gestemd

1. 1. Fotowedstrijdje?

• Lijkt me leuk.
      53
    • Ik fotografeer niet maar ga je gang.
      3
    • Nee, al die wedstrijden aan de zijlijn. Het gaat toch om het geocachen?
      9
    • Een ander antwoord, zie mijn reactie.
      0

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als fotohobyist lijkt het me wel leuk om de mooiste cache foto van 2010 uit te roepen.

Heel veel cach eigenaren vinden het immers leuk om cache foto's bij de logs te zien.

Criteria wil ik later (met jullie hulp) maken.

Een ding staat voor mij wel vast: uit de foto moet duidelijk worden dat het een foto is die met cachen te maken heeft.

Eerst de vraag: lijkt jullie dat leuk? Of denk je: brrr alweer iets te winnen. Of spreek ik voor mijn beurt en bestaat dit al?

En wat valt er dan te winnen? Een eervolle vermelding, in je profiel, of ergens anders.

Misschien kan ik een extra plekje in de fotocarousel krijgen van geocaching.nl?

• Top! 2
Geplaatst

Persoonlijk ben ik niet zo van wedstrijden, maar ik hou wel van mooie foto's. Zo'n wedstrijd geeft vaak wel een hoop mooie foto's, dus wat dat bertreft zou ik zeggen; gewoon doen. :thumbsup:

Geplaatst

Oproep voor het team van geocaching.nl : hier heb je een mooie wedstrijd die input geeft voor de fotocarrousel op de website en zelfs een vrijwilliger om alles te organiseren! :thumbup:

Daar kan toch wel een mooie coin o.i.d. voor ter beschikking worden gesteld? :rolleyes:

Geplaatst

Heel veel cach eigenaren vinden het immers leuk om cache foto's bij de logs te zien.

Criteria wil ik later (met jullie hulp) maken.

Heel goed, misschien komen er door zo'n "uitdaging" weer wat meer foto's bij de cachelogjes. Plaatjes zeggen immers meer dan woorden :rolleyes:

De laatste tijd/jaren is het langzaam minder geworden. Of heeft te maken met de moeite die men moet doen voor het plaatsen van een stukje tekst en een foto bij een logje?

Ik zou zelfs willen pleiten voor een nieuw icoontje bij de attributes, een fototoestel!!!

camera_icoon.jpg

Geplaatst

Oproep voor het team van geocaching.nl : hier heb je een mooie wedstrijd die input geeft voor de fotocarrousel op de website en zelfs een vrijwilliger om alles te organiseren! :thumbup:

Daar kan toch wel een mooie coin o.i.d. voor ter beschikking worden gesteld? :rolleyes:

Leuk idee! :thumbsup:

Stuur iemand van Projecten (GeoVlinder, getzie family) even een PB, misschien is er wat te regelen?

Geplaatst

Wat leuk jullie reacties :-)

Eerste gedachten over criteria:

Foto moet gemaakt zijn in 2010.

Foto moet technisch ok zijn. Scherp en goed belicht. Waarbij "goed" belicht ruim gezien kan worden.

Foto brengt cachen herkenbaar in beeld. Dus geen landschapsfoto's die tijdens het cachen zijn gemaakt.

Foto spoilert niet.

Foto heeft een positief karakter.

Eerste gedachten over het proces:

Iedereen mag foto's aandragen, ook zijn/haar eigen foto's.

Maximaal 3 inzendingen per fotograaf. Hij/zij mag zelf ook kritisch naar het eigen werk kijken.

De inzender geeft aan wie de eigenaar is, nickname of andere manier om hem/haar te bereiken.

Eigenaar geeft toestemming om de foto mee te laten doen en geeft geocaching.nl ook toestemming om die foto op/in de site te gebruiken. (Belangrijk omdat iedereen dan kan zien wie er heeft gewonnen)

De foto plaats ik op een openbaar stuk van een website. Picasa bijvoorbeeld.

De foto's krijgen een anoniem nummer.

Sluitingsdatum 15 januari.

Criteria worden gemaakt met hulp van dit forum. Op basis van argumenten, niet dmv meeste stemmen gelden.

Ik zoek iemand van een fotoclub die me wil helpen met beoordelen.

Uitslag medio februari 2011.

Geplaatst

Erg leuk :thumbup: Doen!!!

Heb ook al wat mooie foto's gezien bij wat logs dit jaar.

Ik doneer ook wat voor de prijzenpot

Geplaatst

Helemaal mee eens , erg leuk idee maar kwaliteits foto's die stuur je naar een

foto site , ik ben dan ook van mening (in hoeverre iemand daar op zit te wachten)

Voor al VEEL humorvolle en leuke plaatjes :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes allemaal

Geplaatst

tuurlijk dank voor de link. ik vroeg me al af of er eerder zo'n wedstrijd was geweest. wil ik zeker meenemen. Het thema is nu wat breder namelijk "cachen"

Geplaatst (bewerkt)

Leuk! :thumbup:

Vorig jaar was er idd ook een foto wedstrijd. Ik spit met plezier mn 2010 kiekjes door voor deze wedstrijd.

(ps: ik bedoel het jaartal 2010. Niet het aantal foto's. Hoewel dat er ook heel veel zijn, gezien ik bij iedere log foto's plaats. Inclusief alle coins en Tbs)

bewerkt door walking spirit
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...