Spring naar bijdragen

Lege Logjes


isabellverhoef

Aanbevolen berichten

Ik ontvang opeens logjes van iemand die er helemaal niets inschrijft. Het logje is dus helemaal leeg.

Ik heb hier al iets over gelezen maar ik kan het niet terug vinden (of was dat op twitter)

Ik vind het niet leuk om zo'n logje te ontvangen. Is het teveel moeite om TFTC of iets anders klein dan te schrijven?

Wat vinden jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:no: Als dit bewust gaat, vind ik het het heel flauw. :no:

Maar misschien is er iets mis gegaan. Je zou de logger kunnen mailen of er iets is weggevallen. Als er echt kwade wil is, dan kom je er snel genoeg achter.

Ik denk dat ik dan uit narrigheid ernstig de optie zou overwegen om de log te verwijderen. (alhoewel dit ook wel weer een rigoureuze handeling is)

Want als je niet bereidt bent om iets in de log te schrijven, ben je dan wel bereidt om de cache daadwerkelijk te zoeken?

 

Maar nogmaals, niet direct het slechtste denken. Misschien is er iets mis gegaan ergens........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:no: Als dit bewust gaat, vind ik het het heel flauw. :no:

Maar misschien is er iets mis gegaan. Je zou de logger kunnen mailen of er iets is weggevallen. Als er echt kwade wil is, dan kom je er snel genoeg achter.

Ik denk dat ik dan uit narrigheid ernstig de optie zou overwegen om de log te verwijderen. (alhoewel dit ook wel weer een rigoureuze handeling is)

Want als je niet bereidt bent om iets in de log te schrijven, ben je dan wel bereidt om de cache daadwerkelijk te zoeken?

 

Maar nogmaals, niet direct het slechtste denken. Misschien is er iets mis gegaan ergens........

 

 

Hoi Nou nee

ik heb bij al zijn laatste 10 logjes gezien dat hij niets meldt. Zie http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1G3RP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben inderdaad van iemand wel één punt gekregen. Niet het leukste logje om te krijgen maar als de betreffende cachers alleen caches telt dan gaat het die cacher niet om het schrijven van een logje. Wij zelf vinden het als cache eigenaar veel leuker om iets te lezen over de ervaringen van de bezoekers maar ieder zijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het net ff uitgeprobeerd (sorry isabellverhoef... :blush: ) met wat ASCII characters, maar niets wil werken! Het is dat het zo waardeloos is als men op zo'n manier een legger beloont anders zou ik het bijna knap gaan vinden hoe deze cacher dit voor elkaar krijgt. :eek:

Volgens mij kan je met FireFox logjes schrijven in HTML. Wellicht wordt er dus in met witte letters geschreven (of 1 witte punt ofzo...).

 

Maarrrrr... sportief is het niet! :thumbdown:

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even bij een gearchiveerde cache van mijzelf gekeken en een lege log geschreven in de vorm van een write-note met de code

[br]

. Zie hierzo: klikkerdeklik. Ik neem aan dat dit met een found-it log ook kan.

Veel vreugde brengt zoiets je als cachelegger inderdaad niet...

Greetz Bloodwoosj.

Maar waarom dan niet gewoon TFTC (zijn net zoveel karaters om te typen) ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...