Spring naar bijdragen

Lege Logjes


isabellverhoef

Aanbevolen berichten

Goh,

 

Wij hebben gewoon een boekje bij ons en maken aantekeningen bij iedere gevonden cache.

Bovendien maken we een foto van iedere log (wel zo leuk voor het archief) en is met name het jonge duivinnetje zo gedreven dat iedere cache naar behoren gelogd wordt. Ons maximum is nu 6 caches op 1 dag en dat lukt ook nog wel uit het hoofd.

 

Kortom. Wij zouden ook zeer ontevreden zijn met lege logjes maar we hebben zelf nog geen actieve caches. We proberen wel altijd iets leuks in een log te melden en alleen al voor onze eigen historie schrijven we het volgnummer en de tijd op. Als er niets leuks te melden is, dan schrijven we dat ook op, maar proberen dan toch nog steeds iets opbouwends te zeggen.

 

En wie puntjes wil scoren... ga je gang. Het boeit ons echt niet of je 200 FTF's of 1000 caches in een jaar hebt. Wij weten bij voorbaat dat we dat niet halen en hebben dus een ander doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou deze gewoon verwijderen, zal wel een foutje zijn, per ongeluk op found it geklikt denk ik dan maar.

Als het bedoelt was om later te loggen klikt hij nog maar een keer op found it om zijn log alsnog te plaatsen.

Zou na die log tijdens cache-controle ook kijken of er een fysieke log gedaan is.

Zo niet, dan weer verwijderen.

Als er een andere reactie komt zal het de cacher snel duidelijk worden denk ik :thumbup:

:beerchug:

 

edit: "Tikvautje"

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al drie weken prijkt op een van de twee eerder in dit draadje genoemde caches de log: "FTF, log volgt", met 6 big smiles erbij rond het woord "FTF". :thumbdown:

En ook vandaag is desbetreffend account weer ingelogd geweest bij gc.com ...

 

Ik heb de logger vanavond een vriendelijk mailtje gestuurd dat ik na 3 weken toch wel erg benieuwd ben naar zijn ervaringen bij die FTF. Makkelijke puzzel? Moeilijk verstopt?

Ik kreeg direct een reactie: "helemaal vergeten". En de FTF-log is zojuist (alsnog) geplaatst.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...