den davy Geplaatst 21 november 2010 Geplaatst 21 november 2010 Ik heb een idee op de .com site gezet omtrent GC-Tour. Het is een add-on tool voor firefox waarmee je een tour kan up- of downloaden,listings aanpassen om af te printen etc. Mijn idee is dus om deze tool vast op de .com site te zetten aangezien de add-on niet word toegelaten door .com. Ik sta nu op de 53 ste plaats in de ranking en dat kan beter. Ik zet hier de link naar de pagina waar je kunt stemmen. GC-Tour Vote Page Dit doe je door links boven op de vermelde link op vote te klikken en mij uw aantal votes te geven. Hoe meer votes hoe meer vreugde. Thanks aan allen en nog veel cache plezier. Grts, Davy
Team Vaesje Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Kun je je stem ook ongedaan maken? Ik had op iets anders gestemd . Team Vaesje
post@co Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 ja dat kan, als je bij de feedback site rechts bovenaan op je naam klikt krijg je te zien waar je op gestemd hebt. Dan kan je vervolgens je stem weghalen bij het topic
den davy Geplaatst 22 november 2010 Auteur Geplaatst 22 november 2010 Kun je je stem ook ongedaan maken? Ik had op iets anders gestemd . Team Vaesje Je kunt het ook doen door op dat zelfde onderwerp uw votes aan te passen. Gewoon op dezelfde manier zoals je gestemd hebt maar dan ipv het aantal votes op te zetten gewoon terug op 0 zetten. Grts Davy
Zeldenrust Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Als je idee bovenaan staat, wordt het dan uitgevoerd? Ik heb trouwens ook op je gestemd. 25ste nu
Sivota Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Als je idee bovenaan staat, wordt het dan uitgevoerd? .... Niet per definitie. Het is wel zo dat een idee met veel stemmen serieus bekeken/ besproken wordt. Er spelen nog andere factoren een rol, zoals bijvoorbeeld de uitvoerbaarheid in praktische, technische, juridische zin. En ik denk dat Groundspeak ook achter het idee moet kunnen staan qua doelstelling, visie etc. Soms is de diskussie over iets ook intens en blijkt ook de tegenstand erg heftig uit de notes bij het stemmen of topics op het Groundspeak forum. Al dit soort zaken wordt ook meegewogen.
Team Firefox Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Waar vind ik die add-on? http://userscripts.org/scripts/show/36273
TuuronTour Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Ik wist niet dat ik me verkiesbaar had gesteld
Wiztel Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Je hebt er weer 3 stemmen bij! Goed idee, ik ga het zeker gebruiken. Groeten, Wiztel
Z3nuw& Geplaatst 23 november 2010 Geplaatst 23 november 2010 Khebum er ook in staan nu, ziet er erg goed uit! Complimenten!!! De stemmen zijn er ook bij. Nog 17e.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden