Spring naar bijdragen

Gc-Tour


den davy

Aanbevolen berichten

Gezien het feit dat GC-Tour niet meer werkt met FireFox 4.01, maar dat deze functionaliteit een zeer goede aanvulling zou zijn als standaard applicatie op de website van .com, verzoek ik net als de starter van dit topic om te stemmen op dit verzoek. Er zijn nog maar acht stemmen nodig, dus dat moet lukken. Zeker met de vakantie in aantocht is dit een optie ik ik nu erg mis. Vandaar dat dit draadje een schop omhoog krijgt. De link om te stemmen staat in de post van de starter!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had eerst alles al gedeinstalleerd en nu dus maar weer geïnstalleerd. Met het linkje van de Beta doet alles het weer. Ik ben weer blij. Mijn verzoek om te stemmen blijft echter wel bestaan :thumbup: want een zo'n standaard functie bij COM garandeert continuiteit en betrouwbaarheid. Dnk voor je reactie in ieder geval, ben er blij mee. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik liep al een paar dagen te klooien met GCtour. Volgens mij ligt het niet aan de nieuwe versie van Firefox maar meer aan de vernieuwde pagina van GC.com. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ben blij dat iemand deze beta-versie heeft gevonden, want ik miste het ook vreselijk. Ik betwijfel of GC.com het gaat gebruiken omdat het behoorlijke volledige GPX-bestanden maakt. En das voor Premium Members.

 

Toch bedankt om mij op deze versie attent te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...