Spring naar bijdragen

Wij Hebben Een 10 Kilo Cacher In Nederland!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:eek: 10K :eek:

 

Een hele prestatie! Je zal haast een lamme arm hebben van al die logboekjes krabbelen.

 

Maar ook namens team Atari hartelijk gefeliciteerd!!!

 

op naar de 100.000 ?? (Dan mogen wij als cacheleggers ook trouwens wel eens wat meer doorwerken ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag beste Wortel,

 

Bedankt voor je dankwoordje, want ook van mij heb je enkele (eenvoudige) caches gevonden. Het puntjesjagen is niet zo aan mij besteed, maar toch lijkt het me een behoorlijke inspanning al is het maar om de afstomping te onderdrukken. Bijna 7000 traditionals :eek: Misschien kan je nu na de 10.000 ste eens wat meer multies gaan lopen/fietsen. Want die 10.000 in dit tempo doet toch niemand je na.

Tenminste ik mag nog ruim 20 jaar werken voordat ik zoveel tijd heb als jij! En of dit op inmiddels puntjesbejag geente spel dan nog bestaat......Evengoed toch een hele prestatie :beerchug:

 

NB ik hoop dat je dit leest want volgens het epistel van Sjoerd kom je niet meer op het forum. Jammer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij van harte gefeliciteerd!

Ongelooflijk wat je gepresteerd hebt.

We hebben elkaar in een ver verleden ooit eens bij mij thuis ontmoet, toen je een vogelzakje kwam terugbrengen, wat je vergeten was achter te laten in de eindcache van Birds.

Ik heb je activiteiten altijd in de gaten gehouden en gezien dat jij je ontwikkeld hebt tot ons nationale cache-symbool!

Op naar de 1000.000 caches; moet voor jou niet zo moeilijk zijn!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...