Laekense Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 En ik maar denken dat we nodig een nieuwe, snellere laptop nodig hebben... Ach, die van ons kreeg het onderweg bij 100 km per uur ook niet voor elkaar..... We wilden vanavond niet uuuuuuren bezig zijn met loggen, dat loopt dus mooi fout. De taken zijn verdeeld: twee laptops, dus tegelijk loggen. Eerst nog even gedacht dat dat het probleem was, maar gezien de reacties zit de oorzaak ergens anders. Ach, het houd je van de straat he
Blauwvinger Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Hë, er lijkt plotseling weer snelheid in te zitten. Er zal wel iemand op een kabeltje hebben gestaan .
De Haelder Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Hë, er lijkt plotseling weer snelheid in te zitten. Er zal wel iemand op een kabeltje hebben gestaan . Hier nog niks sneller, ik krijg niet eens een foto geupload
Team Professor X Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Door vandaag (10/10/10) een cache te loggen, doe je automatisch mee aan de recordpoging om zoveel mogelijk verschillende cachers op 1 dag te laten loggen. En als beloning krijg je dan (ook automatisch) een "souvenir" in de nieuwe tab die daarvoor gemaakt is! Toch wel leuk... Het record is per direct al een wassen neus....met het loggen van een eigen cache krijg je ook een 10-10-10 souvenir. Jawel!
debbieiutnh Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Hoe weet je wanneer je zo'n souvenir krijgt? we hebben gekeken op .com maar zagen alleen dingen uit amerika. is hiervoor ook een bookmark oid?
Team Vaesje Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Het begint al wat sneller te gaan. Al nog heeeeeeeel langgggzaam. Waar kun je dat souvenir ding vinden?
debbieiutnh Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 aha zo dus, gewoon loggen rest gaat vanzelf.
BigFurryMonster Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Hoe weet je wanneer je zo'n souvenir krijgt? De ene beschikbare souvenir (cache gelogd op 10-10-10) komt bij de Found log voor 't eerst om de hoek.
Gnoeff Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Hier is het nog drama. welke pagina ik ook probeer. na 2 minuten haak ik toch af. (en ik zit tussen de apen om Apenachie D te checken...)
Gast JackHoe Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Het begint al wat sneller te gaan. Al nog heeeeeeeel langgggzaam. Waar kun je dat souvenir ding vinden? Sinds vandaag heb ik er een gekregen omdat het 10-10-10 is en ik een cache gelogd heb vandaag. Hij is terug te vinden op je profiel pagina bij .com op het apparte tabblad "Souvenirs"
zeebanket Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Net zonder probleem twee gevonden caches gelogd. Net zo snel als anders. En inderdaad een souvenir gekregen.
Biegstra Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Elke keer als ik een foto wil laden dan telt de uploaderwel naar 100% op (in zo'n minuut of anderhalf tot 2) en daarna komt de volgende melding: http://www.geocaching.com/error/500.htm Anderen daar ook last van?
DanPan Geplaatst 11 oktober 2010 Geplaatst 11 oktober 2010 (bewerkt) Hoe weet je wanneer je zo'n souvenir krijgt? we hebben gekeken op .com maar zagen alleen dingen uit amerika. is hiervoor ook een bookmark oid? Log de onderstaande caches EN verwijder nadien je log. En je hebt een mooie souvenirs collectie ! (bugje in de laatste upgrade vd site?) [lijstje is verwijderd] Souvenirs bookmark oid: 1 2 3 4 5 17 18 22 146 153 154 11 oktober 2010 bewerkt door DanPan
D_Jakke Geplaatst 11 oktober 2010 Geplaatst 11 oktober 2010 Log de onderstaande caches EN verwijder nadien je log. En je hebt een mooie souvenirs collectie ! (bugje in de laatste upgrade vd site?) Ze hebben het fixed denk want al mijn souveniers zijn opeens verdwenen hahaha Daar hebben ze dan wel tijd voor maar een twitter connect herstellen ofzo moet 3 maand duren.
Team Professor X Geplaatst 11 oktober 2010 Geplaatst 11 oktober 2010 Mooi lijstje, dit voelt weer net zoals in het begin met geocoins en de bijhorende icoontjes! Alles voor de heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden