Spring naar bijdragen

Onbekende Cache Gevonden???


Reusjes

Aanbevolen berichten

Tijdens onze zoektocht, in Frankrijk in de Drome, naar een cache, vonden wij een in het oog springende 'cache'. Deze was voor het laatst gelogd in 2008.

Op geocaching kunnen wij hier niets van vinden. Kan het zijn dat deze gearchiveerd is of zijn er nog andere mogelijkheden?

 

 

Deze lag 45 meter bij deze cache vandaan: GC1FTB2 Vue de Mirabel.

 

Groeten Reusjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In Frankrijk bestaat er naast geocaching ook nog een andere site voor schatzoeken (zoiets als terracaching maar dan anders). Ben de naam even kwijt, maar het staat me bij die zelfs populairder is dan geocaching.

Ook ik heb wel eens zo'n cache aangetroffen toen we onderweg waren naar een geocache (70 meter verderop langs de rotswand), gewoon omdat het een gave plek was om mensen heen te lokken. Zaten alleen maar losse velletjes in, maar was duidelijk iets van hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat er in onze buurt ook een verborgen is. Dus Nederland gaat zich aansluiten?

Mag het niet hopen, Frankrijk is een van de mooiste landen het is alleen jammer dat er Fransen wonen!

Bij aansluiten??? Laat Wallonië dat maar doen mag Nederland zich bij Vlaanderen aansluiten :crybaby:

:blush:

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...