Reusjes Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Tijdens onze zoektocht, in Frankrijk in de Drome, naar een cache, vonden wij een in het oog springende 'cache'. Deze was voor het laatst gelogd in 2008. Op geocaching kunnen wij hier niets van vinden. Kan het zijn dat deze gearchiveerd is of zijn er nog andere mogelijkheden? Deze lag 45 meter bij deze cache vandaan: GC1FTB2 Vue de Mirabel. Groeten Reusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 In Frankrijk bestaat er naast geocaching ook nog een andere site voor schatzoeken (zoiets als terracaching maar dan anders). Ben de naam even kwijt, maar het staat me bij die zelfs populairder is dan geocaching. Ook ik heb wel eens zo'n cache aangetroffen toen we onderweg waren naar een geocache (70 meter verderop langs de rotswand), gewoon omdat het een gave plek was om mensen heen te lokken. Zaten alleen maar losse velletjes in, maar was duidelijk iets van hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ja, het is iets van "Kieste" (fonetisch geschreven). net. Ik kan even zo snel niet de juiste schrijfwijze vinden. Wij hebben er toen ook 1 gevonden, 30 meter van een geocache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 (bewerkt) Naast de bijna 20.000 geocaches in Frankrijk liggen er ook 65.000 ciste. In Nederland liggen er 35 cistes en in België 1.700. 16 augustus 2010 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mikijo Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Wij zijn er vorig jaar ook een tegengekomen: http://www.cistes.net/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Rare jongens die Fransen. Moeten altijd een buitenbeentje zijn als iets van oorsprong uit de USA komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Tijdens het lopen van deze multi http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...eb-17a19b2f67c8 vonden we in de directe nabijheid van de wp's zelfs 2 keer een ciste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Rare jongens die Fransen.Moeten altijd een buitenbeentje zijn als iets van oorsprong uit de USA komt Tja tis niet Franstalig opgezet en dan zijn de Fransen er niet van gediend, want er is maar 1 taal voor hun en dat is Frans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik zie dat er in onze buurt ook een verborgen is. Dus Nederland gaat zich aansluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
solletjes Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Kijk even goed. "Disparue" betekent verdwenen. De helft in NL lijkt verdwenen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilonka1980 Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 (bewerkt) Gelukkig zit er op de homepage een knop voor Engelstalig.... Maar net als bij Terracaching moet je je aanmelden om ze te kunnen vinden. Ik hou het wel alleen bij Geocaching. 17 augustus 2010 bewerkt door Ilonka1980 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 (bewerkt) Ik zie dat er in onze buurt ook een verborgen is. Dus Nederland gaat zich aansluiten? Mag het niet hopen, Frankrijk is een van de mooiste landen het is alleen jammer dat er Fransen wonen! Bij aansluiten??? Laat Wallonië dat maar doen mag Nederland zich bij Vlaanderen aansluiten 17 augustus 2010 bewerkt door Team WilP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christoffel2010 Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 (bewerkt) Gelukkig zit er op de homepage een knop voor Engelstalig.... Maar net als bij Terracaching moet je je aanmelden om ze te kunnen vinden. Ik hou het wel alleen bij Geocaching. Heb je je daar niet aangemeld dan? 17 augustus 2010 bewerkt door christoffel2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MariSun Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Bij aansluiten??? Laat Wallonië dat maar doen mag Nederland zich bij Vlaanderen aansluiten HEEL Nederland ????? vroeger waren rivieren een natuurlijke grens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGraaffie Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 (bewerkt) gaat niet geheel goed. deleted scene 17 augustus 2010 bewerkt door GeoGraaffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden