Spring naar bijdragen

Antwoord Op Mail


Madoera

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb al meerder pogingen gedaan om een mail te versturen m.b.t. vraag over een cache.

Alles angevinkt, maar ik krijg geen enkele reactie van de maker van de cache.

Waar gaat het fout?

 

Alvast dank en groet,

Madoera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alles aangevinkt? (Ik neem aan dat je probeert een mail te versturen via gc.com)

 

Dan doe je dus ook een friend request.

Oftwel je stelt een doorvreemde voor om vrienden te worden.

Kan misschien zijn dat er daarom niet gereageerd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha wat zijn we heerlijk bezig ;)

 

We zouden horen te beginnen met ; Welkom op geocaching.nl zie dat het je eerste post is bla bla bla :thumbup:

 

instead gelijk erop inhakken :)

 

Nou welkom hier hoor, maar idd niet iedereen is heel digitaal noch geen interesse in mail beantwoorden en sommig hebben vakantie. Geocachers hebben geen haast, tis maar een verslaving :):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madoera, welkom op dit forum.

Zoals je ziet reageert niet iedereen met een antwoord waar je wat aan hebt. Ik hoop dat je die reacties er uit pakt waar je wel wat aan hebt en de overige reacties gewoon links laat liggen :thumbup:

 

Helaas is het zo dat niet iedere cache owner reageert op mailtjes van cachers. Soms moet je even wat geduld hebben. Zoals BaJo ook aangeeft kan het ook goed zijn dat je een frieds request hebt verzonden ipv een mail. Als iemand jou dan niet kent zal die je ook niet snel toevoegen.

 

Als je nu aangeeft over welke cache het gaat en welke vraag je daarover hebt kan men je hier misschien ook wel verder helpen.

 

Veel succes, en ik hoop dat je een antwoord zult vinden op je vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

ik heb al meerder pogingen gedaan om een mail te versturen m.b.t. vraag over een cache.

Alles angevinkt, maar ik krijg geen enkele reactie van de maker van de cache.

Waar gaat het fout?

 

Alvast dank en groet,

Madoera

 

Ga eens kijken bij het profiel (op Geocaching.com) van betreffende geocacher, daar kan je zien wanneer deze het laatst op Geocaching.com "actief" is geweest. Als het een actieve geocacher zal hij ook zijn e-mail lezen, ook heb je op het profiel een mogelijkheid een e-mail te sturen ( missichein is het e-mail adres wel veranderd)

 

MJMW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De geocacher die jij probeert te bereiken heeft misschien op dit forum onder dezelfde naam als op Geocaching.com een account.

Dan zou je via het account op dit forum kunnen proberen om contact te krijgen.

Je kunt daarvoor zoeken onder 'Gebruikers' rechtsboven in de grijze balk van dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...