Spring naar bijdragen

Topics Sluiten


Smurfin & Grote Smurf

Aanbevolen berichten

Banners mogen niet groter zijn dan 200 bij 50 pixels.

Mr.Atari zei vandaag dit:

nee hoor, banner is minder dan 800px breed en minder dan 50px hoog

 

En die van jouw is ook niet 50x200

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarom zou een topic uberhaupt gesloten moeten worden als daar geen reden voor is?

Op de meeste web-fora werkt het aldus: alles blijft altijd open tenzij er dringende redenen zijn om een topic te sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid: Het TOTAAL van banners mag niet meer zijn dan 800x50...

 

Dat staat helemaal niet zo in de forumregels, er staat letterlijk:

 

Banners mogen niet groter zijn dan 200 bij 50 pixels; het gebruik van meer dan 4 banners in je handtekening is niet toegestaan.

 

Dus Waldio, je bent in overtreding met je banners... AUB verwijderen.

 

Als die grote banner wordt verwijderd is het goed ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt dat het zo in de regels staat... Maarreh, een beetje rekenen levert op dat als je 4 banners van 200x50 op een rijtje zet, dat 800x50 oplevert.

 

Je zal ons niet horen als er een banner 600x50 is of zelfs 800x50, zolang de maximale lengte niet wordt overschreden.

Zoals in dezelfde regels te lezen staat, gaat het er vooral om dat pagina's door de vele banners niet veel te lang worden waardoor men meer aan het scrollen is dan aan het lezen...

 

Maar we zijn behoorlijk ;) <-- dus gelieve nu weer op het rechte pad te treden... We hebben het in dit draadje over banners...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeey en weer iemand aan mijn kant….. hoeveel moet ik er nog hebben om de admins te overtuigen?

 

Het is wel zo handig als we dan ook de zoekfunctie gaan gebruiken, dan had je dit topic gevonden en daar je berichtje onder kunnen zetten, precies de reden waarom topics niet moeten worden gesloten: terugkerende ideeen in combinatie met veranderende inzichten.

 

Kan een mod even zijn werk doen en deze 2 topics aan elkaar knopen en de offtopic berichten over te grote banners verplaatsen naar het topic dat daar over gaat? Zo houden we het forum netjes…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

En ondanks dat er al vele mensen tegen het sluiten van topics zijn gaan de modjes gewoon rustig door:

http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17450&pid=279821&st=0entry279821

 

Wanneer gaan de mensen hier eens naar hun gebruikers luisteren? Wanneer gaan de mensen eens niet 'de man achter de knoppen' spelen, maar gaan ze zich als gewone gebruikers gedragen die in noodgevallen wat extra functies hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb jij toch met dat sluiten van topics? Gebeurt bijna niet meer, en als het wel gebeurt dan is dat op verzoek van topic starter. En zelfs dan wordt het nog niet altijd gedaan als na oordeel van admins of modjes het topic waardevol kan zijn voor anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer gaan de mensen hier eens naar hun gebruikers luisteren?

 

Uhhh de starter (gebruiker) vraagt om sluiting van het topic wat hij heeft gestart.

De admin heeft geluisterd en het op slot gedaan.

 

Ik snap je punt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat een moderator te werk:

1) Hij reageert en doet gewoon zoals elke gebruiker

2) Als er wat mis gaat (topic verkeerd geplaatst) kan een moderator dat verhelpen

3) Als een topic uit de hand dreigt te lopen kan een mod 2 dingen doen:

3.1) Topic sluiten

3.2) Topic wissen

4) Als een topic telkens door de zelfde persoon uit de hand loopt kunnen moderators die persoon een waarschuwing geven

 

Helaas zie ik dat het geen wat eigenlijk een noodgeval is hier wordt gebruikt als een doodgewoon iets. Alsof je in een auto de hamer gebruikt om uit te stappen. Zoiets doe je niet, zo'n hamer gebruik je als je in het water ligt. Zo werkt het ook met de noodmiddelen als topics sluiten of wissen. Dit doe je alleen als het een noodgeval is.

 

In dit geval is er geen nood geval. Waarom zou je dan een topic sluiten? Dat heeft totaal geen nut, het blokkeert zelfs de gebruikers. Want als er nu iemand is die zo'n probleem heeft met een bing adres, of als iemand wil weten hoe je een 2e adres aan je profiel zet moet hij weer een nieuw topic openen. Als je dit gewoon openlaat kan iemand dat zo vragen en dan is er niks aan de hand.

Het enige voordeel wat ik erin kan zien is dat de persoon wie dat doet weer even duidelijk kan maken dat hij wat meer knoppen heeft dan wij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige voordeel wat ik erin kan zien is dat de persoon wie dat doet weer even duidelijk kan maken dat hij wat meer knoppen heeft dan wij.

Dan heb je het goed mis Waldio. Daar gaat het geen van de admins of modjes om hier. Wij proberen met elkaar een forum met veel gebruikers goed draaiende te houden. Daar gaat bij mij erg veel tijd in zitten, soms meer dan me lief is. Ik ben dat gaan doen om mijn bijdrage aan deze site te leveren, en ook om mee te helpen om te komen tot een soepeler mod beleid. Dat gaat de goede kant op. Daar hebben wij onderling afspreken en regels voor gemaakt en daarin is ook meegenomen wat gebruikers van dit forum aangeven. Dat dit niet tot volle tevredenheid van iedereen kan zijn zal altijd zo blijven.

Het is niet de eerste keer dat jij het persoonlijk maakt en daarin aannames doet die niet kloppen. Hou het zuiver, en ja, het zal niet altijd zo gaan als jij zelf zou doen of willen zien, accepteer dat nu gewoon een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...