GoudHaartje Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 wij hebben digitale TV van Ziggo. Heeft die ook die Family 7 zender ? Ja, volgens dit overzicht zit Family7 op kanaal 27. Super, dank je wel. Zullen eens gaan kijken wie die Robert Peters is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Bij UPC zie ik dat family7 er niet bij staan Of kijk ik gewoon scheel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Bij UPC zie ik dat family7 er niet bij staan Of kijk ik gewoon scheel? op http://www.family7.nl/?item=welkkanaal meer info hoe en waar te ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik heb net even naar de uitzending gekeken, en ik vind het een prima verhaal! Lijkt me nog helemaal niet makkelijk zo live in de uitzending. Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Heb net ook gekeken, prima verhaaltje. En goed dat het niet over sites ging, maar juist over het geocachen zelf. Wel jammer dat er niet een filmpje is laten zien over hoe het nou echt gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Heeft iemand het ook opgenomen? Ik kan het niet ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Ook jammer dat er echt geen link was te maken tussen geocachen en het Christendom, hoezeer die presentator dat misschien ook wilde. Robert deed het verder prima, vond ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Heeft iemand het ook opgenomen? Ik kan het niet ontvangen Heb het opgenomen, maar ik kan de opgenomen dingen niet exporteren naar een dvd of als bestand Met dank aan de Hollywood copyright mafia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christoffel2010 Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Vond het een goed verhaal, het was goed gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BaMoMa Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Vond het een goed verhaal, het was goed gebracht. ik heb zeker naar een andere zender gekeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Squadra Bolla il Mazzo Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Waarom zie ik dit draadje nu pas? Er komt vast snel een youtube linkje .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 ach er wordt tegenwoordig zoveel herhaald, het zal vast nog wel een keer of 20 voorbij komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 (bewerkt) Vond het een goed verhaal, het was goed gebracht. ik heb zeker naar een andere zender gekeken... Nee, de uitzending vond ik ook niks. Maar dat kan Robert niet helpen. Hij heeft zich er in de gegeven omstandigheden redelijk goed doorheen geslagen. Het was inderdaad ook leuker geweest (Malyenki zei het al), als er een cameraman mee op cachetocht was gegaan en men zo een duidelijker beeld had kunnen schetsen van wat geocachen nu eigenlijk is. De uitzending kwam op mij heel erg "low budget" over. Maar nogmaals, dat kan Robert niet aangerekend worden. 12 mei 2010 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vanbinsbergen Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2010 (bewerkt) Dank voor de leuke reacties. Op de buren waren ze ook tevreden We hadden (helaas) niet de mogelijkheid om mee te gaan op cachetocht, anders hadden we dat zeker gedaan! We zijn inderdaad low budget, dus geen subsidies e.d. Vandaar dat het 'roeien is met de riemen die we hebben'. De uitzending zal een dezer dagen op de website van Family7 komen, en kan bekeken worden zonder lidmaatschap. We zijn nog wat aan het zoeken naar het juiste concept qua opbouw/gasten/presentator, dus kijk gerust volgende week weer Ps. Dit item was puur voor human interest dus hoefde niets met het christendom te maken te hebben 12 mei 2010 bewerkt door vanbinsbergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Dank voor de leuke reacties. Op de buren waren ze ook tevreden knip....: Zelf al een GPS aangeschaft inmiddels? Geocaching is verslavend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden