thex Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 En echt geheim is het neem ik aan ook niet, want diegene komt straks met zijn smoel op tv. Ik kom als de gemaskerde man, snappie. Iemand anders is stand-in voor de voice-over. Wil namelijk niet herkend worden in public. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeSi Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Intussen is het alter-ego van deze persoon bekend.We zijn razend benieuwd welke geocaching-website gepromoot gaat worden in de uitzending Ik mag hopen dat er maar een site genoemd gaat worden, en dat is uiteraard geocaching.com. Dat is in mijn ogen de enige echte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Dus hier de naam van de T,V ster: Robert Peters Voor mij totaal onbekend. Ik zie hem overigens niet als een 'vertegenwoordiger' van de 'community' zoals dat zo gezegd wordt. Volgens mij is de enige werkelijke vertegenwoordiger in Nederland nl Kruimeldief. De rest is enkel een speler in het spelletje. Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeSi Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Volgens mij is de enige werkelijke vertegenwoordiger in Nederland nl Kruimeldief. De rest is enkel een speler in het spelletje.Fire5 Daar heb je wel een sterk punt moet ik toegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Ik ken Robert nog uit de bikini parti: http://www.imdb.com/name/nm0676649/ Hij zal het als producer niet slecht doen lijkt me. Kan Kruimel nog een stofje aan vegen. Het gaat namelijk niet om de waarheid, maar om wat het volk wil zien . Maar wat zien ik op de star meter: Down 5% in popularity this week. Wie heeft dat gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hankthea Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Intussen is het alter-ego van deze persoon bekend.We zijn razend benieuwd welke geocaching-website gepromoot gaat worden in de uitzending Ik mag hopen dat er maar een site genoemd gaat worden, en dat is uiteraard geocaching.com. Dat is in mijn ogen de enige echte. Mee eens. Oh nee, niet helemaal. Ik ga er vanuit dat er wat over geocaching wordt verteld en niet over websites. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Tot mijn verbazing een ex-collega. Kleine wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Tot mijn verbazing een ex-collega. Kleine wereld. Dan doen jullie de voice-over maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Dan doen jullie de voice-over maar "we zien hier .... aan het cachen. Zal hij de cache vinden? Of wordt het een teleurstelling, zoal geocachers deze al zo vaak moeten verwerken..." Een beetje drama mag wel, toch. Maar ik bedoelde echt een ex-collega. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhr_nl Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Maar goed, als de persoon in kwestie het geheim wil houden tot de uitzending zijn/haar goed recht, snap alleen niet waarom.Maar ja, daar heeft diegene ws weinig boodschap aan. Voor de mensen die nog niet helemaal weten hoe het zit: De tv ster heeft helaas een schrijfverbod op dit forum en kon hier dus niks kwijt over zijn optreden. Hier is er wel iets over te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hankthea Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Nog een paar uurtjes, vanavond allemaal kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Goed, de harddisk recorder staat ingesteld! En voor iedereen die wil komen kijken, jullie zijn welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keze Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Nog een paar uurtjes, vanavond allemaal kijken! En via internet te zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 wij hebben digitale TV van Ziggo. Heeft die ook die Family 7 zender ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 wij hebben digitale TV van Ziggo. Heeft die ook die Family 7 zender ? Ja, volgens dit overzicht zit Family7 op kanaal 27. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden