Spring naar bijdragen

Twitter Nieuwe Caches


mar-ine

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Jammer dat er geen notificatie meer is. Was voor mij regelmatig een reden om richting gc.com te surfen. Zie noodzaak van een 'verbod' niet in. Er zat geen voordeel in voor twitteraars. Ook geen effect op mogelijk FTF-races, want de gc-notificatie is er immers nog. Jammer ook dat dit op deze manier moest gaan. Blijkbaar zijn er enkele klagers geweest. Jammer.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer. dat deze service nu weg is. Gaf toch wel een beetje extra spanning.

Nu maar weer op de emailtjes wachten. Je ziet nu ook niet meer meteen bij welke andere steden buiten je regio er geplaatst wordt.

Zoals altijd blijkt maar weer dat een enkeling het voor een grote groep kan verpesten.

Kruimeldief in ieder geval bedankt voor de tijd dat het wel gewerkt heeft. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer dat Kruimel die extra service niet meer mag verlenen. Kinderachtig dat er iemand de boel heeft "verlinkt".

Hoezo verlinkt, hij/zij hoefde alleen maar op zijn twitter te kijken en je zag het meteen.

 

Misschien is het wel zo eerlijk tegen over andere medecachers die geen twitter gebruikers zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast geebheart

Je zag t niet meteen, voor mysteries en multies moest je toch echt de pagina op gc.com raadplegen en dan moest je maar afwachten op welke server je zat of meteen de cache pagina geladen werd, duz zoveel voordeel krijg je niet vdie twitterservice

Vind t ook erg jammer dat je nu niet meer kan zien wat alle nieuwe caches zijn of je moet heel NL in je meel-alert zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer. Maar ik heb gelukkig al een andere oplossing.

Je kan deze pagina openen. En daar zie je ook de nieuwste. Je moet wel naar pagina 2 gaan. Want voorop staan alleen maar events.

 

Misschien is het wel zo eerlijk tegen over andere medecachers die geen twitter gebruikers zijn.

Wel of geen twitter gebruiker, iedereen kan die pagina openen en bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer. Maar ik heb gelukkig al een andere oplossing.

Je kan deze pagina openen. En daar zie je ook de nieuwste. Je moet wel naar pagina 2 gaan. Want voorop staan alleen maar events.

Dat is iig de manier die voor iedereen toegankelijk is.

De events die je niet wilt zien, kan je weghalen door ze op de Ignore list te zetten. Dat ruimt iig de lijst behoorlijk op.

 

En er was wel een voordeel voor twitteraars. De mailservers van Groundspeak hebben wel eens vertraging, voor de cachers die twitteren konden dan zien welke online was gekomen voordat de "officiele" mail uit kwam.

 

Laats kwam er ééntje in Dronten uit. Mail kwam binnen, meteen kijken en de FTF was al genoteerd. Het ging om een tradi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is iig de manier die voor iedereen toegankelijk is.

De twitter is ook voor iedereen toegankelijk. Ga maar eens naar deze twitter. Daar kwamen alle nieuwe caches. En dat is voor iedereen te zien.

 

En er was wel een voordeel voor twitteraars. De mailservers van Groundspeak hebben wel eens vertraging, voor de cachers die twitteren konden dan zien welke online was gekomen voordat de "officiele" mail uit kwam.

Maar dan is er nu een voordeel voor premiums. Die krijgen nu een mail, en ik moet de hele tijd zelf kijken. Dus dan moeten we dat ook maar veranderen.

 

En daarom vind ik dit ook jammer, ik krijg nu geen mail meer van nieuwe caches. :(

 

[PS: Misschien toch gaan nadenken over premium member...]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je deze Twitter-feed?

 

http://twitter.com/GCPublishedNL

 

 

Lijkt me niet meer dan logisch dat gc.com dat niet wil hebben. Het Premium membership kent als een van de voordelen het ontvangen van een notificatie. Als die informatie daarbuitenom ter beschikking komt doet dat daar afbreuk aan.

Groundspeak is immers een commercieel bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ontzettend jammer dat deze "service" gestopt is.

Wat ik er ontzettend handig aan vond is dat je instant kunt zien in welke plaats een nieuwe cache online kwam.

 

Op een internet-pagina op F5 klikken is niet instant.

We leven niet meer in de jaren 80... :(

 

Ik snap er dan ook niets van dat dat niet meer mag.

Het was iets met eigendomsrechten of zo.

Maar het is toch alleen tekst?

Ik mag dus ook publiekelijk geen coördinaten van een nieuwe cache twitteren naar mijn volgers?

 

Ben benieuwd welk geitenwollen sokken type hierover geklaagd heeft.

 

Lijkt bijna wel censuur...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het erg jammer dat het niet meer mag want ook die andere publicatie twits lijken te stagneren. Ik vond het erg leuk om te kijken in welke plaats er een cache uitkwam en wie eropaf racete. Ik ben zelf PM dus voordeel zit er verder niet in en iedereen is vrij om een twitaccout te maken al is het alleen voor deze twits. Op de pagina van .com staan vaak verkeerde data (door de eigenaar niet aangepast bv.) waardoor de nieuwe cache niet bovenaan het lijstje komt en bovendien moet je daar de cache eerst aanklikken om er achter te komen waar hij vandaankomt.

Ook voor kruimeldief zelf is het erg jammer want het maakt voor hem het revieuwen ook veel leuker want ook hij beleefde er erg veel plezier aan. Het maakt het revieuwen een stuk levendiger en spannender nu zit hij maar droog achter de pc op knopjes te duwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben waarschijnlijk erg ouderwets in mijn opvatting hierover. :(

Ik Twitter niet, Hyves niet, blog niet, facebook niet...niet...niet.

 

Dus voor mij maakt het niet zo veel uit dat die dienst gestopt is.

 

Iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar ik zie dat soort zaken veelal als een deel van de steeds maar verder gaande race om sneller te zijn, eerder te zijn, modernere spullen te hebben. En ik doe daar alleen maar aan mee voor zover ik er echt niet aan kan ontsnappen. :crybaby:

 

Het zal allemaal wel.

Ik print gewoon een papiertje uit, maak onderweg notities met een ballpoint, heb een Geko 301 (hoe durf je he, anno 2010) die alles doet waar ik behoefte aan heb, heb een apart fototoestel bij me dus het fotograferen van mijn GPS én de cache of de lokatie is ook geen probleem. Verder kijk ik gewoon lekker om me heen als ik een cache loop die bij voorkeur ergens buitenaf ligt en ik dus ook van de omgeving en de natuur kan genieten.

En oh, ja, dat doe ik dan zonder het geluid van een schetterende iPod of andere Mp-speler in mijn oren. Ik hoor liever de natuur om me heen. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...