Spring naar bijdragen

Twitter Nieuwe Caches


mar-ine

Aanbevolen berichten

Heel jammer, al kom ik met de notify mails ook een heel eind.

 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat die notify mails kan ontvangen? als ik ga naar de homepage van GC.nl kan ik alleen NL invoeren, maar weet niet waar je dan je home coord kan instellen, zoals ik hierboven ergens lees..

Zeer jammer dat die Tweets niet meer mogen. Scheelt heel wat gezoek en gedoe, maar ok.

 

Die stel je in via .com. Kan alleen als je premium member bent.

Kies links, Your profile en vervolgens aan de rechterkant Set up notifications.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zelf twitter ik niet, weet zelfs niet wat het is, maar heb nu het gevoel dat ik iets gemist heb.

 

Ik loop en log caches, maar nooit op het net, dus mis ik schijnbaar wat, maar weet niet wat.

Erg jammer dat je niet op internet logt. Als cache-maker vind ik het een soort beloning en motivatie om nog meer leuke caches te maken als er een leuke log op internet verschijnt. Het fysieke logboekje lees ik pas als het vol is, en dat kan jaren duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop en log caches, maar nooit op het net, dus mis ik schijnbaar wat, maar weet niet wat.

Dit noem ik het bewijs dat er ook mensen zijn die het ook echt niet voor de puntjes doen, maar voor de wandelingen.

Wandelen kan overal, toch kiest men er dan voor om dat te doen via een geocache.

Waarom dan niet even loggen op internet, staat helemaal los van de puntjes zeker als je alleen maar gaat voor de wandelcaches.

Voor een cacheplaatster is het altijd interessant, zoals le Comte ook aangeeft, feedback te krijgen.

En het klopt dat er dan een statistiek gegenereerd wordt maar als je dat inderdaad koud laat dan kijk je daar niet naar maar je geeft via je log wel een mening weer over die wandeling die anderen stimuleert om die zelfde wandeling (cache) eventueel ook te gaan wandelen.

:lol:

 

Nu ik mijn reactie lees is die best wel Off topic :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gezegd in http://searchjaunt.idizaai.be/tweetle-do-tweetle-dont/, is het bij GS het om geld te doen en niet of een service al dan niet handig zou zijn.

Het is simpel, zij hebben de rechten en Kruimeldief niet. Hoe prettig ik de service ook vond, ik kan me bij de redenering van GS wel iets voorstellen. Het is een commerciele organisatie en dit kan ze voor de voeten lopen (wereldwijd als het navolging vind). Ik hoop echter dat GS iets doet met de mogelijkheid van Twitter of een beter alternatief verzint van de huidige notificatie.

 

Maar om nu te stellen dat "Groundspeak is showing again that it’s a money-grubber" gaat me wat te ver. Chargeren om een punt duidelijk te maken? Ach ik zie het maar zo, ik ben heb je een extra hit bezorgd op je blog. Jij ook weer blij. Daar heb je neem ik aan je link voor geplaatst?

 

Zo, nu weer cachen.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gezegd in http://searchjaunt.idizaai.be/tweetle-do-tweetle-dont/, is het bij GS het om geld te doen en niet of een service al dan niet handig zou zijn.

Het is simpel, zij hebben de rechten en Kruimeldief niet. Hoe prettig ik de service ook vond, ik kan me bij de redenering van GS wel iets voorstellen. Het is een commerciele organisatie en dit kan ze voor de voeten lopen (wereldwijd als het navolging vind). Ik hoop echter dat GS iets doet met de mogelijkheid van Twitter of een beter alternatief verzint van de huidige notificatie.

 

Maar om nu te stellen dat "Groundspeak is showing again that it’s a money-grubber" gaat me wat te ver. Chargeren om een punt duidelijk te maken? Ach ik zie het maar zo, ik ben heb je een extra hit bezorgd op je blog. Jij ook weer blij. Daar heb je neem ik aan je link voor geplaatst?

 

Zo, nu weer cachen.

Fire5

 

 

Kort en krachtig verwoord. je raakt hier de essentie van de discussie.

kan me hier naadloos bij aansluiten

zij hebben de rechten en ze verplichten je tot niets.

 

en waarschijnlijk zal Groundspeak op een of andere manier naar mogelijkheden kijken om de nieuwe technieken communicatie mogelijkheden toe te passen in hun beleid.

ze zullen de ogen niet sluiten sluiten voor nieuwe ontwikkelingen.

 

gr Montebaldo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze verplichten je wel tot iets, want ze zijn de monopolist over de gegevens die jij en ik hun (trouwens gratis) aanleveren.

Nogmaals, ik heb geen problemen met betalende diensten, maar zolang ze geen (werkende) alternatieven hebben, zie ik niet waarom ze zouden leuke initiatieven zouden fnuiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze verplichten je wel tot iets, want ze zijn de monopolist over de gegevens die jij en ik hun (trouwens gratis) aanleveren.

Nogmaals, ik heb geen problemen met betalende diensten, maar zolang ze geen (werkende) alternatieven hebben, zie ik niet waarom ze zouden leuke initiatieven zouden fnuiken.

 

wat is in jouw ogen de verplichting? Wat bedoel je hiermee?

 

gr Montebaldo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is in jouw ogen de verplichting? Wat bedoel je hiermee?

Dat je telkens bij GS moet passeren, want men duldt geen tools die het leven van de geocacher aangenamer kan maken. Tools die zijn zelf niet willen of kunnen aanbieden.

Het zou beter dat GS met wat meer openheid werkt.

Blijkbaar sta ik alleen met deze visie en sluit ik deze discussie af met daarvan akte te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...