Spring naar bijdragen

Smslorre Ligt Eruit


flet

Aanbevolen berichten

De sms service smslorre.nl ligt eruit. :crybaby: Wij krijgen tenminste de melding dat de service tijdelijk niet meer beschikbaar is.

Omdat toch wel een grote groep geocachers gebruik maakt van deze service vonden wij het nodig om het even te melden.

 

Ook wij hebben bij diverse waypoints van onze multi's deze service ingebouwd om cachers verder op weg te helpen als ze even stranden bij opdrachten.

 

Wij hopen dat ze snel weer terug zijn maar tot die tijd gaan wij ons ook bezinnen op de mogelijkheid de sms service zelf op te zetten of ergens anders ( als back-up) onder te brengen.

 

Smslorre.nl

bewerkt door flet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb inmiddels bij Targetsms.nl (de dienst die de-fam aangaf) een account aangemaakt. Dat is gratis. Verder heb ik het hulplijnte voor "GC1W3PP Op de boerderij" overgezet naar TargetSMS. Dat zou nu weer moeten functioneren, en als voordeel: informatie opvragen via sms kost maar 25 cent, in plaats van 70 cent bij SMSLorre. Ik geloof niet dat ik er nu zelf nog wat aan verdien maar dat was ook nooit mijn insteek. (Overigens is het bedrag bij SMSLorre nooit zo ver opgelopen dat het tot uitbetaling kwam.)

Binnenkort gaan ook de andere hulplijntjes bij mijn caches overgezet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb SMSLorre nog eens getest. Tot voor kort werkte het nog goed, maar nu niet meer. Ik heb de boel voor de Paddotoer-cache daarom maar overgezet naar TargetSMS. Die dienst lijkt goed te werken.

 

Ik heb trouwens nog een vraagje: SMSLorre werkte vaak niet goed samen met Tele2. Weet iemand hoe dat met TargetSMS zit?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ook wij maken gebruik van een SMS dienst in een cache, maar dan van een andere dienst. En voor een SMSje betaal je € 0,35.

Zie hier klik. :crybaby:

Kunt u aangeven hoe ik dit moet aanpakken? Ik moet mij natuurlijk aanmelden, maar dan? Ik zou graag iemand een coördinaat willen geven als hij een sms-je stuurt naar ....

Gaarne help!!!!

Mvg Bertien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak dus gebruik van TargetSMS (www.targetsms.nl), en gebruik daarbij hun product SMS Info, waarbij ik geen eigen keyword heb bedacht, maar gebruik maak van het gedeeld (dat is gratis, want we blijven natuurlijk wel Hollanders) keyword GET.

 

Ik gebruik de dienst bij mijn cache Paddotoer. Kijk maar eens in de cachebeschrijving, onderaan bij het kopje "MEGASPOILER".

Daarbij stuurt de cacher (dus als hij de cache niet kan vinden) een sms naar het nummer 3010 met de tekst GET PADDO. (Het 2e keyword PADDO heb ik natuurlijk wel zelf "bedacht") De cacher krijgt vervolgens een sms'je retour met de antwoorden op de vraagjes die in de cachebeschrijving worden gesteld. Maar je kunt er natuurlijk zelf voor kiezen om direct het eindcoördinaat te sturen, of dat van een tussenpunt. Wat jij maar wilt.

 

De dienst is voor jou dus gratis; de kosten van het sms'je zijn voor de cacher: € 0.25 per ontvangen bericht en er wordt er maar één verstuurd. De "winst" is voor de dienst TargetSMS. Ik geloof zelfs dat jij er ook een paar centen aan over zou kunnen houden, maar ik heb daarvan afgezien.

Mijn ervaringen met deze dienst zijn totnutoe goed. Mocht je willen zien hoe het werkt, stuur dan maar eens een sms'je naar 3010 met de tekst "GET PADDO". (Daarna de antwoorden natuurlijk z.s.m. weer vergeten...) :wink2:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Correctie, ik dacht dat het werkte. Ik heb nu een bericht aangemaakt. Na het versturen van een code naar het nr .... krijg ik geen sms terug. Wel wordt het geld afgeschreven.

Doe ik dan toch nog iets niet goed.

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...