Spring naar bijdragen

Iedereen Kan Schilderen Met Ravensburger


Aanbevolen berichten

Dat men in Amerika niet afwijzend tegenover powertrails staat was reeds bekend (zie ander draadje in dit subforum).

Men lijkt een nieuwe hobby ontdekt te hebben: geometrische figuren maken met caches. Ook daar heb je er een paar op korte afstand van elkaar voor nodig, maar het is allemaal niet zo massaal meer als een powertrail.

 

Zie hiervoor de serie Smileycaches uit eind 2008.

Kijk op de kaart en je snapt onmiddellijk waar de naam vandaan komt: Klikkerdeklik

 

Het teken-virus is kennelijk besmettelijk geweest want plots is daar enkele kilometers naar het Noord-oosten toe de G+ serie bijgekomen. Voor een live-plaatje: klikkerdeklik.

 

Wie niet zo goed kan tekenen kan ook gewoon schrijven, zie de clue-serie op de landkaart.

Let ook op de uitbreiding aan de westkant die de zaak muteerde tot no-clue serie.

 

Voer voor Von Däniken die wellicht gaat veronderstellen dat de Goden toch geen kosmonauten waren, maar geocachers avant la lettre :dribble:

 

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee liever niet. Zal ook uitleggen waarom.

 

Wij willen als we gaan cachen graag dingen zien en op leuke plekjes komen. Het doel van "schrijven/schilderen" kan hier in beginsel niet aan voldoen. Natuurlijk ben ik ook voor de versie "als er vraag naar is, moet het kunnen". Maar we kennen het allemaal wel denk ik "nu ik er toch ben pak ik dit mee".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee liever niet. Zal ook uitleggen waarom.

 

Wij willen als we gaan cachen graag dingen zien en op leuke plekjes komen. Het doel van "schrijven/schilderen" kan hier in beginsel niet aan voldoen. Natuurlijk ben ik ook voor de versie "als er vraag naar is, moet het kunnen". Maar we kennen het allemaal wel denk ik "nu ik er toch ben pak ik dit mee".

 

Een leuk geintje, maar dat werkt alleen in een omgeving waar je overal kunt komen en het toch niet uitmaakt waar je precies de cache neerlegt, zoals in de woestijn waar dit is gedaan.

In Nederland is het toch een ander verhaal, of je moet een heel groot bos hebben (Veluwe?) waarbij je toestemming zou krijgen daarvoor (je zou zeggen never nooit niet maar er zijn mensen die alles gedaan krijgen). Dan zou ik het wel lachen vinden.

Maar het zal er wel op uitdraaien dat iemand dit gaat doen op een bedrijventerrein of ergens anders waar de wegen een blokjespatroon hebben (ontginning) of andere saaie plekken. Laat maar zitten dan!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wederom een initiatief die het geocachen geen goed doet, net als die powertrails. :angry: met dit soort initiatieven lopen we zeker in Nederland de kans dat grondeigenaren er genoeg van gaan krijgen. Maar nog belangrijker, waarom houd men met het leggen van een cache niet de basis gedachte in het achterhoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nog belangrijker, waarom houd men met het leggen van een cache niet de basis gedachte in het achterhoofd?

Zoeken en vinden? :angry:

 

Volgens mij is er al een "klok" met unknowns in Nederland? Bij Oosterhout, net ten noorden van Breda. Ik zie het probleem voor dit soort caches (unknowns) niet.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het probleem ook, niet heb die klok al gezien en snapta alleen de puzzels toen niet zo.

Ache als je veel ? weglegt kan je makkelijk een figuur maken als je datr wil.

Zou dat ook achteraf kunnen vraag ik me af

Dus als je al wat ? hebt liggen zeg 40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee. Zeker wanneer je zoiets uit kunt zetten in een natuurgebied (= mooie wandeling).

 

En dan bij thuiskomst je track in google earth plakken om te kijken wat het geworden is.

 

ik zeg: doen!

Doe eens de cache "Bruges with love". Dan loop je een route in de vorm van een hart door Brugge heen.

 

Q :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...