Spring naar bijdragen

Sleutels Verloren


technetium

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gelukkig heeft Technetium tags aan zijn schoenen hangen, anders zou hij die ook nog kwijtraken... :)

Mijn moeder zou zeggen : Het is dat je billen vastzitten, anders zou je die nog kwijtraken.

 

Mijn collega's hebben hier een variant op die ik liever niet herhaal, hier op dit nette forum.

Het lijkt er dus op dat Technetium zijn sleutels terug heeft?

Gefeliciteerd (weer) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heeft Technetium tags aan zijn schoenen hangen, anders zou hij die ook nog kwijtraken... :)

 

Helaas is mijn rechterschoen http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2094859 in Barcelona verloren gegaan.

 

Tc

bewerkt door technetium
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het echt ongelofelijk dat toch alles weer bij Tc terug komt....mijn wandelstok heb ik nooit meer gezien....Maar uh Toni let nu toch eens beter op je spullen of doe je het om de rest van Nederland uit die luie stoel te krijgen :rolleyes: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is mijn rechterschoen http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2094859 in Barcelona verloren gegaan.

Tc

 

Oke, gaan we weer:

 

Verloren een schoen, door op de link te klikken, kan je zien waar deze voor het laatst is gezien.

 

Uit de tekst kan ik niet opmaken of de eigenaar er nog inzat.

:rolleyes:

 

Wie gaat hem weer opsporen.

 

Ohja, er schijnt een 2de exemplaar van te bestaan, waar die is, weet ik ook niet.

 

Misschien wel om de eigenaar ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Technetium, wat ben je toch een ongelooflijke mazzelaar dat je spulletjes steeds weer terug worden gevonden! Het lijkt mij inderdaad een goed idee om aan al je eigendommen een TB-tag aan te hangen zodat je gewoon op de betreffende TB-pagina kunt zien waar je zooi uithangt :rolleyes: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...