Spring naar bijdragen

Groundspeak Zoekt Een Extra Reviewer Voor Nederland


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Groundspeak laat reviewers zelf de keuze of ze zich bekend willen maken in de gemeenschap.

Ik ken diverse reviewers in diverse landen die onder een alias reviewen en waarvan in de gemeenschap ook niet bekend is wie ze zijn.

De redenen daarvoor kun je wel bedenken.

 

Die varieren van eehh...zeg maar "lastigvallen" tijdens events, of gewoon een hoop gezeur aan je kop, tot regelrechte bedreigingen van mensen die iets tegen regeltjes en/of het goedkeuringsbeleid hebben.

 

Gezien het gezever wat ik hier soms voorbij zie komen, en enkele van de aanvaringen/ervaringen van Kruimeldief kennende, moet je niet gek opkijken als de komende reviewer zijn identiteit niet wil prijsgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat het riviouveur is geworden, ik zie namelijk net een door riviouveur gepubliceerde nieuwe cache in Nederland (van AAPJ).

Misschien was dit al bekend, maar ik ben net zelf terug van vakantie dus weet niet beter dan dat het voor nederland een nieuwe reviewer is.

Al wel actief als reviewer voor Frankrijk:

Riviouveur: Groundspeak Volunteer Reviewer and minder for Euro Signal, Strasbourg, France

 

Veel succes, sterkte en wijsheid met reviewen, nu dus ook in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat het riviouveur is geworden, ik zie namelijk net een door riviouveur gepubliceerde nieuwe cache in Nederland (van AAPJ).

Misschien was dit al bekend, maar ik ben net zelf terug van vakantie dus weet niet beter dan dat het voor nederland een nieuwe reviewer is.

Al wel actief als reviewer voor Frankrijk:

Riviouveur: Groundspeak Volunteer Reviewer and minder for Euro Signal, Strasbourg, France

 

Veel succes, sterkte en wijsheid met reviewen, nu dus ook in Nederland.

Volgens mij reviewd Riviouveur alleen omdat Kruimel ven een welverdiende vakantie geniet, en "bijna" niet reviewd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eehh.. Het is bij mijn weten een Brit, die jaren een functie in Nederland heeft gehad en nu in/vlakbij Straatsburg woont en daar reviewer is (deels ook voor Luxemburg en Belgie meen ik..)

Die overigens ook in diverse andere landen heeft gewoond en daardoor meerdere talen tamelijk vloeiend spreekt.

 

Hij modereert ook het NL forum bij Groundspeak en is inderdaad alleen "invalhulp" voor Nederland op momenten dat Kruimel e.a. niet kunnen reviewen.

bewerkt door Mr.Atari
quote verwijderd, het heeft geen zin om alles te herhalen, maakt het topic alleen maar minder leesbaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het: de revieuwer is ..... Geometridae (van team Timandra comae)

Tja, het werd wat stil na de laatste berichten, maar alles klopt in deze subtiele aanwijzing.

 

Ik dacht dat het andersom was:

 

Timandra comae van team Geometridae ?

 

DSC_2324.jpg

bewerkt door Tanuki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum, Riviouveur is een hele goede reviewer met veel ervaring die veel caches in de euregio reviewed rondom Luik en Aken het is de enigste buitenlandse reviewer die nederlands leest en spreekt en daarom ook moderator op het Nederlandse groundspeak forum van geocaching.com

 

even voor de duidelijkheid voordat er weer allerlei indianenverhalen ontstaan en Riviouveur is zeker niet het nieuwe "hulpje" van Kruimeldief dan wel de nieuwe reviewer voor Nederland. :dribble:

 

Greetz yurrie-currie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...