Spring naar bijdragen

Groundspeak Zoekt Een Extra Reviewer Voor Nederland


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Oke, ik wacht dan wel totdat iemand mij heeft opgegeven.

Fire5

Weet wat je roept! Slapeloze nachten, deadlines op de wc of onder de douche! Laptop naast je bed! Geen tijd om zelf te cachen. En dan nog maar te zwijgen van alle bedroevend slechte cache prut die je zonder met je ogen te knipperen goed MOET keuren!

Maar goed, je hoeft dan ook maar een derde te doen van wat Kruimel en Fee nu samen doen (reviewen dan :wistling:)

approved.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het wel mogelijk om je in dit draadje kandidaat te stellen voor een voordracht? Lijkt me wel handig om te zien wie er wel belangstelling heeft voor zo'n rotbaantje eervolle klus.

 

Hoe zei JP het een paar maanden geleden ook al weer? "ik ben geen kandidaat en ik ben ook niet gevraagd"? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Waarom moet ik nou weer allemaal berichten verwijderen? Houd het on topic, loop elkaar niet af te branden en gedraag jullie een beetje.

Ik verwacht van de forumgebruikers dat ze zich volwassen gedragen, maar het lijkt helaas niet te kunnen.

 

Voordat je post, lees je commentaar nog even door, en bedenk jezelf, voldoe ik met mijn posting wel aan de fatsoensnormen en waarden en is mijn post niet in strijd met de forumregels?

 

Daar komt ook nog eens bij dat je geacht wordt te weten waar het in een topic over gaat als je er post, en dus voorgaande posts gelezen hebt.

Daar staat onder andere te lezen: GEEN PLEK VOOR NOMINATIES en "oproep namens geocaching.COM" oftewel GROUNDSPEAK.

 

Wij als SGN geven alleen de boodschap maar door en hebben geen enkele invloed op de eventuele keuze en bemiddelen daar ook niet in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af waarom er eigenlijk een extra reviewer nodig is. Hawkeyes deed al jaren niets meer.

Bovendien is de lijst van Kruimeldief bijna dagelijks leeg en hebben cache-leggers niet te klagen over de doorlooptijd :thumbup:

 

Heeft er ooit iemand geklaagd?

Ik geloof niet dat de bestaande reviewers gevraagd hebben om hulp, dus ik vind het een vreemde actie van Groundspeak.

 

Ik zou niet weten wie ik moet voordragen, de enige die geschikt zou zijn zit tegenover me maar die mag niet van mij :rolleyes:

 

Marja :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat ook niet om ontevredenheid om de huidige reviewers. Die doen het hartstikke goed tenslotte.

Maar het gaat meer om een backup. Als Kruimel en de Fee om de een of andere reden ineens niet meer kunnen reviewen, dan is er geen backup. En Groundspeak wil gewoon niet op 1 paard wedden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat ook niet om ontevredenheid om de huidige reviewers. Die doen het hartstikke goed tenslotte.

Maar het gaat meer om een backup. Als Kruimel en de Fee om de een of andere reden ineens niet meer kunnen reviewen, dan is er geen backup. En Groundspeak wil gewoon niet op 1 paard wedden...

Ik blijf het vreemd vinden, de huidige reviewers hebben niet aangegeven bij Groundspeak dat ze het niet aankunnen. Er zijn geen klachten, bovendien doet Kruimeldief het meeste reviewen en hoeft Kralenfee alleen in te springen als er iets bijzonders is.

Dus er is geen 1 paard, er zijn er al 2 die het beiden uitstekend doen :rolleyes:

Marja :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Ik blijf het vreemd vinden, de huidige reviewers hebben niet aangegeven bij Groundspeak dat ze het niet aankunnen. Er zijn geen klachten, bovendien doet Kruimeldief het meeste reviewen en hoeft Kralenfee alleen in te springen als er iets bijzonders is.

Dus er is geen 1 paard, er zijn er al 2 die het beiden uitstekend doen :rolleyes:

Marja :thumbup:

Stel de vraag aan GroundSpeak zou ik zeggen... Wij geven alleen de boodschap maar door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klachten zijn er wel, ik heb vaak genoeg berichten voorbij zien komen dat mensen het te lang vinden duren enzovoort, dus die zulle ook wel bij groundspeak terecht komen.

Maar dat is niet de reden, ik meen ergens gelezen te hebben dat ze de huidige reviewers willen ontlasten vanwege de toenemende aantallen nieuwe caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn geen klachten, bovendien doet Kruimeldief het meeste reviewen en hoeft Kralenfee alleen in te springen als er iets bijzonders is.

 

Als Kruimeldief een tijdje niet kan reviewen, dan moet er wel iets behoorlijk bijzonders aan de hand zijn. Kans is dan groot dat dat ook Kralenfee dusdanig raakt dat reviewen geen prioriteit heeft.

Backup lijkt me dus geen gek idee, maar het zou wel netjes zijn als dat in overleg met de huidige reviewers wordt geregeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Ik denk dat het niet verkeerd is dat er een Extra Reviewer bijkomt,

want Kruimel heeft er zijn handen vol aan.

 

Het zou ook eens zo kunnen zijn; Dat er voorkeuren gaan bestaan

bij het goedkeuren van cache's.

 

Kruimel is namelijk de enige die op de goedkeuringsstoel zit en

zou kunnen vastroesten in het systeem.

 

(en als hij wegvalt is er niemand om te Reviewen)

 

Het zou dus mooi zijn als er een derde Reviewer bijkwam,

want dit houd elkaar scherp. :rolleyes:

 

Zie het niet als afkraken maar als positieve info :thumbup:

 

Vriendelijke Groet

 

Keske27 (Kees)

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat ook niet om ontevredenheid om de huidige reviewers. Die doen het hartstikke goed tenslotte.

Maar het gaat meer om een backup. Als Kruimel en de Fee om de een of andere reden ineens niet meer kunnen reviewen, dan is er geen backup. En Groundspeak wil gewoon niet op 1 paard wedden...

Ik blijf het vreemd vinden, de huidige reviewers hebben niet aangegeven bij Groundspeak dat ze het niet aankunnen. Er zijn geen klachten, bovendien doet Kruimeldief het meeste reviewen en hoeft Kralenfee alleen in te springen als er iets bijzonders is.

Dus er is geen 1 paard, er zijn er al 2 die het beiden uitstekend doen :rolleyes:

Marja :thumbup:

Marja

 

John hier..... het hele verhaal rondom de reviewers is geen klacht tegen wie dan ook het is wat gc.com graag wil. Mooi gezegd hoor ik je denken maar bekijk het eens van de andee kant. Stel ( :wine: ) dat op de een of andere dag de huidige reviewer stopt met zijn werk en de andere denkt weet je wat..... ik doe het ook niet meer. Als er geen andere reviewer is krijgen wij misschien een Belg of in het uiterste geval een Amerikaan. Beide weten weinig tot niets van wat wij hebben bereikt met Kruimeldief en kralenfee in relatie tot natuur organisaties (met de ondersteuning van Marit in de afgelopen tijd) en andere instanties.

Deze nieuwe reviewer zal dan volgens de letter van de guidelines gaan reviewen. Ik kan je nu al vertellen dat dat niet hetgeen is waar wij op zitten te wachten in Nederland.

 

Is het vervelend voor de huidige reviewers, ik denk het niet, hebben wij dit vanuit gc.nl geïnitieerd? Nee ook niet. Er is juist gekozen om via de Nederlandse sites die gekoppeld zijn aan groundspeak deze boodschap te verspreiden ipv koud in een email te zetten en met niemand verder te overleggen.

 

Men heeft mij aangegeven dat het team dat de reviewers ondersteund dit in voldoende mate heeft gecommuniceerd.

 

Hope this helps.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...