Spring naar bijdragen

Groundspeak Zoekt Een Extra Reviewer Voor Nederland


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@Zugfuhrer: jij moet gewoon caches blijven maken. :beerchug:

 

Twitter van Kruimel

 

Kruimeldief De nieuwe reviewer is aangekondigd. Wie het is mag hij/zij zelf zeggen :lol: De schat is vandaag gevraagd en moet nog ingewerkt worden.

 

De schat lijkt me toch een vrouw.

 

Lees ik nu ineens dat geocaching.com een datingsite is aangezien we daar allemaal naartoe gaan voor het schatzoeken :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees ik nu ineens dat geocaching.com een datingsite is aangezien we daar allemaal naartoe gaan voor het schatzoeken ;)

Wist je dat niet? je gaat me toch niet vertellen dat jij de plastic kistjes-variant doet :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het geovlinder worden?

 

Nope!!! Ik ben het zeker niet.

Ik heb het achter de schermen al druk genoeg met GCNL. Los van het feit dat de job van reviewer mij echt véél te zwaar is, respect voor Kruimel dat hij met Fee het al zo lang doet.

 

Wie het wel is, ik heb echt geen idee. Ik wacht het rustig af en wens alvast de persoon in kwestie heel erg veel succes! ;)

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Ik heb mijn schat al gevonden. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke wil de echte nieuwe reviewer opstaan en zich bekend maken :beerchug:

 

 

Waarom? We hebben er een nieuwe revieuwer bij die ingewerkt gaat worden daar gaat het toch om?

Er komt vanzelf een revieuwernaam die we gauw genoeg leren kennen.

Dat we niet weten wie de persoon hier achter is, is toch de keus van de nieuwe revieuwer? Kan het me wel voorstellen, de ervaringen die Kruimeldief heeft gehad m.b.t. het revieuwen zijn lang niet altijd positief te noemen.

Het is dan niet altijd even leuk om naar een event te gaan omdat je daar als revieuwer wordt aangesproken met allerlei vragen / opmerkingen terwijl je gewoon komt cachen / kletsen met andere cachers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...