Spring naar bijdragen

Groundspeak Zoekt Een Extra Reviewer Voor Nederland


Aanbevolen berichten

Mijn posting van eerder vandaag even aangepast http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...st&p=257384 een globaal foutje van mijn kant. Onze gewaardeerde collega's van de buren hadden natuurlijk wel gevraagd om een reviewer. Was ik helemaal vergeten waarvoor mijn verontschuldigingen.

 

Door de beperkingen van de forum software kon ik geen global find en replace doen maar ik ga er van uit dat het nu voldoende gecorrigeerd is.

 

JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even een kompliment voor de reviewers! :lol:

 

Ik ben lekker druk met het lezen van de cachebeschrijvingen uit de lijst voor starters.

Heel leuk maar ook veel werk.

 

Petje af voor de reviewers die dat dagelijks doen; en ook nog veel meer aspecten moeten beoordelen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik persoonlijk denk dat NL toe is aan 3 tot 4 reviewers, die over het land verdeeld zijn. En wat mij betreft hoeven die niet elk moment met elkaar te communiceren.

De taken kunnen netjes verdeeld worden en er bestaat de mogelijkheid dat een ieder regelmatig even kan uitblazen. Bovendien krijg je wat meer variatie. Want je kunt nog zoveel regels opstellen, elk mens kan het op zijn of haar manier interpreteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ruud4D: wat denk je zelf. Natuurlijk heb ik je voorgedragen. Maar ik ben de beste kandidaat:

Shortcuts, kort door de bocht, snel op einddoel, alle doelen heiligen behalve eindcoords aanvaarden, hekel aan gedachteloze opraapsels, kien op fouten in de opgaven ...

 

Kortom: thex (dus); pure kwaliteit en geen kwantiteit.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar uit welke info je je conclusies trekt.

Wat een geheimtaal allemaal hier. Wie voorgesteld is ??? Wie gekozen wordt ??? Het proces is ??? Het lijkt wel ??? En dat allemaal om tot een "gemiddelde" te komen (opmerking staat geheel los van wie deze reuze taak op zich neemt). Stel dat dit allemaal de verkiezing m.b.t. de komende regering moet wezen. Ik zou vluchten naar het westen (hummm... ik zit er al).

Schaamte komt over me, diepe schaamte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...