Remunj Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Lijkt dus niet aan geocaching.com te liggen... Hoezo, wie heeft er wat gewijzigd?
Team Geo-cachet Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 Hoezo, wie heeft er wat gewijzigd? a. De maker van het script geeft aan dat de database waarin de votes zijn opgeslagen niet bereikbaar is en legt de schuld niet bij gc.com; b. Ook de GSAK-macro's kunnen de votes niet ophalen. Dus het lijkt niet aan geocaching.com te liggen. Wellicht een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 Remunj en Team Geo-cachet, Zojuist heb ik heel veel overbodige quotes verwijderd in het kader van KLIK. Dat was voor één keertje leuk maar de volgende keer mogen jullie dat zelf doen. Met vriendelijke groet, Esther
Waldio Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 GCVote is nog offline. En de komende dagen word er nog aan gewerkt. (zie quote) The database containing the votes is currently not reachable. The responsible web hosting company has been contacted, but they seem to need several days to resolve the issue. I may have to switch to another provider and restore the DB from backup.
Waldio Geplaatst 2 juni 2010 Geplaatst 2 juni 2010 Er is weer een maandelijkse onderhoud vanavond bij gc.com. Om 22:00 gaat de site uit de lucht.
Gast Geplaatst 2 juni 2010 Geplaatst 2 juni 2010 Even de ondertitel verwijderd van dit onderwerp. Hier kunnen ter informatie voortaan meldingen van gepland onderhoud geplaatst worden.
Waldio Geplaatst 2 juni 2010 Geplaatst 2 juni 2010 (bewerkt) Nog 8 minuten........ @Team Beetle, ik had die ondertitel helemaal niet gelezen. 2 juni 2010 bewerkt door Waldio
barnold Geplaatst 2 juni 2010 Geplaatst 2 juni 2010 ja, en dus doen een stel gm scriptjes het weer eens niet. waaronder mijn favoriete vip list. en nog wat handigheden.
Waldio Geplaatst 3 juni 2010 Geplaatst 3 juni 2010 Hier kun je alle nieuwe en vernieuwde dingen zien. Zo is er ook een soort coin en tb schatkist gemaakt, dan hoef je daarvoor geen ongepubliceerde cache te gebruiken.
De Roode Loper Geplaatst 3 juni 2010 Geplaatst 3 juni 2010 Hier kun je alle nieuwe en vernieuwde dingen zien. Zo is er ook een soort coin en tb schatkist gemaakt, dan hoef je daarvoor geen ongepubliceerde cache te gebruiken. .. en dan gaat het toch niet helemaal zoals het moet en kun je de hele handel weer gaan herstellen en in je unpublished cahce stoppen. was vorige keer ook zo. Gisteren op Twitter hier ook een discussie over geweest, het schijnt dat je zlefs trackalbes van anderen in je "schatkist" kunt stoppen ??
haakmeer Geplaatst 3 juni 2010 Geplaatst 3 juni 2010 Hier kun je alle nieuwe en vernieuwde dingen zien. Zo is er ook een soort coin en tb schatkist gemaakt, dan hoef je daarvoor geen ongepubliceerde cache te gebruiken. .. en dan gaat het toch niet helemaal zoals het moet en kun je de hele handel weer gaan herstellen en in je unpublished cahce stoppen. was vorige keer ook zo. Gisteren op Twitter hier ook een discussie over geweest, het schijnt dat je zlefs trackalbes van anderen in je "schatkist" kunt stoppen ?? Net even al onze eigen TB/coins en de schatkist gezet, wat niet op reis gaat / mag. Wel handig, nu zie je als je gaat loggen wat je nog aan TB/coins hebt wat op reis moet, hoef je niet eerst te gaan struinen in je eigen verzameling wat niet op reis gaat. Tb/coins van anderen kon ik niet verplaatsen naar mijn eigen schatkist. Mooi toevoeging
De Roode Loper Geplaatst 3 juni 2010 Geplaatst 3 juni 2010 Net even al onze eigen TB/coins en de schatkist gezet, wat niet op reis gaat / mag.Wel handig, nu zie je als je gaat loggen wat je nog aan TB/coins hebt wat op reis moet, hoef je niet eerst te gaan struinen in je eigen verzameling wat niet op reis gaat. Tb/coins van anderen kon ik niet verplaatsen naar mijn eigen schatkist. Mooi toevoeging Had al jaren een unpublished cache, ga ik niet meer veranderen. Voor degenen die dat nog niet deden zal het wel een toevoeging zijn.
De Roode Loper Geplaatst 3 juni 2010 Geplaatst 3 juni 2010 Na de laatste update geen VIPlist en GCVote. Ben ik de enige? Wie weet er meer?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden