Spring naar bijdragen

Kruimeldief Heeft Zijn 10.000 Cache Gepubliceerd!!!


Sivota

Aanbevolen berichten

Hulde aan Kruimel voor het vele review werk (zelf zou ik liever 100 mooie caches vinden lekker in de natuur dan 10.000 caches reviewen thuis achter de PC. Dus heel fijn dat je het voor ons doet)!

En hulde aan GeoVlinder voor het mooie gedicht met fotocollage!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had de berichtjes op Twitter al gezien, maar nog niet echt de tijd genomen om even een zegje te doen... Hoewel ik een stille cacher ben (ben een echte forum-lurker), geen megaveel caches heb (poeh, net nummer 165 gevonden in een kleine 4 jaar tijd) en niet eens zwaar cache-verslaafd ben (zowel alles lijkt wel belangrijker dan cachen :blush:) wil ik nu toch even wat schrijven...

 

In al de jaren dat ik cache (of alleen lurk :blush:) zijn er een aantal namen die blijven hangen. Kruimel is één van die namen. Het lijkt wel of deze man intraveneus in aangesloten op het Internet, zowat een synoniem is voor alles dat de klok slaat in Geocache-land in Nederland. Overal en altijd (zelfs op tijden dat zelfs hardcore cachers slapen :blink:) is er wel een bericht van zijn hand te lezen... Iemand die zich vrijwillig inzet voor onze hobby. Iemand die de vragen beantwoord, ook al zijn ze al honderd keer gesteld.

 

Chapeau Kruimel! Bedankt voor al deze jaren reviewen! Zoals de berichtjes hier al laten zien wordt het absoluut gewaardeerd :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...